جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

استاندار ایلام گفت: بانک‌ها در خصوص ارائه تسهیلات کلان باید با روان کاری موجبات سرمایه گذاری‌های خرد و کلان در استان را فراهم آورند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از فارس ، صبح امروز حسن بهرام‌نیا در اولین نشست تخصصی با مدیران دستگاه‌های اقتصادی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف و احصا مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی اظهار داشت: تحول در حوزه اقتصادی و برون رفت از وضعیت موجود نیازمند احصا مشکلات، گرفتن نقطه نظرات مدیران و کارشناسان و ارائه راهکارهای علمی در حوزه های مختلف است.

وی از همه مدیران خواست تا در قالب یک کتابچه، برنامه‌ها و اقدامات خود را با رویکرد علمی، استنادات پژوهشی و آینده نگری به منظور برون رفت از وضع موجود ارائه دهند.

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز اقتصاد خانواده‌ها و معیشت مردم در گرو تصمیمات ماست، ابراز داشت: باید تلاش کرد تا زنجیره بهم پیوسته اقتصاد، گره گشای مشکلات مردم باشد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه ما به دنبال رفع گره‌های اقتصادی از زنجیره تولید، ثروت و درآمد برای مردم هستیم، تاکید کرد: باید تلاش کرد برنامه ریزی‌ها و سیاست‌ها در ماه‌های آینده، منجر به افزایش رشد اقتصادی، تسهیل محیط کسب و کار، ثبات‌بخشی به اقتصاد، مهار تورم و تحول در حوزه اقتصاد و معیشت مردم شود.

pool tashilat

وی خواستار برگزار نشست‌های تخصصی مدیران دستگاه‌های اجرایی شد و توسعه استان را در گرو تعامل، همراهی و همفکری همه دستگاه‌ها دانست.

بهرام‌نیا در خصوص نقش بانک‌ها در توسعه استان ابراز داشت: بانک‌ها در خصوص ارائه تسهیلات کلان باید با روان کاری موجبات سرمایه گذاری‌های خرد و کلان در استان را فراهم آورند.

استاندار ایلام با بیان اینکه پرداخت تسهیلات نباید برمبنای حداکثرسازی سود بانک‌ها صورت گیرد، تاکید کرد: آنچه در نظام‌های مالی بانک‌محور اهمیت می‌یابد، توزیع تسهیلات اعطایی بین بخش‌های مختلف اقتصادی است که هرچه گرایش این تسهیلات به سمت تولید باشد، رشد اقتصادی را تضمین می‌کند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group