شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

رئیس مرکز اورژانس استان فارس از مرگ یک جوان در حین برف بازی در سپیدان خبر داد و بر لزوم رعایت نکات ایمنی هنگام حضور در نقاط برفی تاکید کرد.

به گزارش دیارجنوب، محمدجواد مرادیان در این ارتباط گفت: تفریح در مناطق برفی شهرستان سپیدان سبب جان باختن یک جوان ۲۴ ساله شد.
او گفت: ساعت ۱۱ و ۶ دقیقه دیروز، هفدهم دی ۱۴۰۰، یک مورد حادثه آسیب و ضربه شدید به ناحیه سر جوانی ۲۴ ساله در اثر تیوب سواری در مناطق برفی شهرستان سپیدان به مرکز اورژانس گزارش شد.

barfbazi
مرادیان افزود: پس از اعزام تیم‌های امدادی اورژانس به محل حادثه و انجام اقدامات تخصصی فوریت‌های پزشکی، مصدوم به بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان انتقال یافت، اما به دلیل شدت جراحات وارده، دچار ایست قلبی شده و با وجود تلاش یک ساعته تیم پزشکی بیمارستان برای احیای قلبی، مصدوم جان خود را از دست داد.
او با هشدار به خانواده‌ها و به ویژه جوانان برای توجه جدی به رعایت نکات ایمنی هنگام انجام بازی‌های زمستانی، اضافه کرد: انجام بازی‌های زمستانی نیازمند تجهیزات خاص است، همچنین لازم است در مکان‌های مخصوص پیش بینی شده انجام شود و رعایت نکردن این موارد می‌تواند بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیر را در پی داشته باشد.
مرادیان با تاکید بر پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ یادآور شد: در هنگام لیز خوردن با وسایل غیر استاندارد روی برف، فرد قادر به کنترل خود نیست و برخورد به سایر افراد می‌تواند برای فرد و دیگران صدمات جدی ایجاد کند./ آفتاب‌‌نیوز

استان بوشهر

Template Design:Dima Group