شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

در حاشیه بازدید فرماندار بوشهر، بخشدار مرکزی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مدیران برق، آب، شیلات، گاز و بنیاد مسکن شهرستان از روستای هلیله، نشست بررسی مشکلات این روستا نیز برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، صالح رحیمی فرماندار بوشهر روز پنج شنبه در نشست حل مشکلات روستای هلیله اظهار کرد: بررسی ترمیم اسفالت خط انتقال آب، اصلاح طرح هادی برای عبور گذر ۱۴ متری به عنوان یکی از ورودی های اصلی هلیله ( زیرسازی و آسفالت ها با بنیاد مسکن) در دستور کار فرمانداری بوشهر قرار دارد.
وی بیان کرد: اجرایی شدن میدان فرهنگ بنیاد مسکن، طرح تعویض پایه های فرسوده و دو عدد ترانس برق با اداره برق، حل مشکل انشعاب گاز در حریم دریا از دیگر برنامه‌های اجرایی فرمانداری یوشهر برای روستای هلیله است.
وی ادامه داد: برای این روستا حل و بررسی و مطالعات اسکله صیادی برای گسترش بازوها و همچنین انتقال یک شهید گمنام به میدان تازه تاسیس هلیله به عنوان یکی از خواسته‌های اهالی در دستور کار قرار گرفته است.
رحیمی اظهار کرد: روستای هلیله با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که باید به ترتیب اولویت نسبت به حل آنها اقدام کرد.
به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر؛ وی افزود: در این راستا مسئولان شهرستان نیز موظف هستند تا تمام تلاش‌های خود را به کار گیرند.

تصاویر بازدید فرماندار ، بخشدار مرکزی و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوشهر و مدیران برق، آب، شیلات، گاز و بنیاد مسکن شهرستان از روستای هلیله

bazdid halileh 1bazdid halileh 1bazdid halileh 1bazdid halileh 1bazdid halileh 1bazdid halileh 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group