پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

 فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان گفت: 3 هزار بسته معیشتی به همت گروه های جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی، بین نیازمندان دشتستان توزیع می شود.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ نعمت الله غلامپور روز پنجشنبه 16 دی ماه در رزمایش بزرگ کمک های مومنانه (طرح شهید سلیمانی) اظهار داشت: در سطح شهرستان دشتستان گروه های جهادی مختلفی شامل ناحیه محور،حوزه محور و پایگاه محور داریم که هرکدام وظایف خاصی بر عهده دارند.
وی به توانمندیهای گروه های جهادی دشتستان اشاره کرد و افزود: گروه جهادی ناحیه محور کارهای سنگین و حوادث غیر مترقبه در خارج از استان را بر عهده دارد و گروه جهادی پایگاه محور نیز با وجود توانایی های لازم میتواند درصورت بروز هرگونه حادثه به یاری مردم بشتابد.
سرهنگ غلامپور به یکی از اقدامات موثر گرو های جهادی شهرستان دشتستان اشاره کرد و گفت: شناسایی خیرین برای حمایت های لازم و همچنین شناسایی نیازمندان بمنظور کمک های معیشتی و حل مشکلات آنها بخصوص در ایام کرونا از اقدامات موفق و موثر گرو های جهادی بود.

maeeshati sepah 1
وی ادامه داد: در حال حاظر نیز گروه های جهادی سپاه دشتستان با کمک کمیته امداد و بهزیستی فعالتر و سازماندهی تر شده تا بتوانیم قشر آسیب پذیر جامعه را بهتر شناسایی و کمک رسانی کنیم.
سرهنگ غلامپور به تهیه و توزیع 3 هزار بسته کمک معیشتی توسط گروههای جهادی سپاه دشتستان اشاره کرد و گفت: این بسته ها بین 3 هزار نفر از نیازمندان در قالب کمک های مومنانه تقسیم می شود.
فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان افزود: هر بسته کمک های مومنانه به ارزش450 هزار تومان است که تا حدی بتواند نیازهای مددجویان و نیازمندان را رفع کند.
امام جمعه برازجان در این رزمایش ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار دلها بیان داشت: گرو های جهادی در شهرستان دشتستان به نیت سردار دلها این پویش بزرگ را تحقق بخشیدند و بمناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی درحال خدمت رسانی به مردم هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح تاکید کرد: ما باید مکتب سلیمانی را در جامعه ترویج دهیم و در این راستا به مردم خدمت رسانی کنیم.
وی ازتهیه و توزیع 3 هزار بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش450 هزار تومان توسط گروههای جهادی دشتستان خبر داد وگفت: این بسته های کمک معیشتی بمناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دلها بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم فرهنگ فاطمی و مکتب سلیمانی را در جامعه احیا کنیم تا ازخیر و برکت آنها بهره مند شویم.
سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان در این رزمایش اظهار داشت: یکی از مولفه های اساسی مکتب حاج قاسم سلیمانی توجه و نگاه ویژه به محرومین، مستضعفین و رفع مشکلات آنها بود و گرو های جهادی نیز از دل مکتب حاج قاسم رشد کردند.
وی تاکید کرد: باید این نگاه و مکتب را در بین جامعه و مسئولین تقویت کنیم و همانند این شهید بزرگوار مرد میدان و در کنار مردم باشیم.
صادق بوستانی عنوان کرد: 3 هزار بسته کمک معیشتی با نام مبارک سر دار دلها توسط گرو های جهادی شهرستان تهیه شده که در مناطق محروم و خانواده های نیازمند شهرستان توزیع خواهد شد.
3 هزار بسته کمک معیشتی با نام مبارک سر دار دلها در مناطق محروم و خانواده های نیازمند شهرستان توزیع خواهد شد و امیدواریم بتوانیم این نگاه و مکتب را دربین مسئولین تقویت کنیم و همانند این شهید بزرگوار مرد میدان و در کنار مردم باشیم.

maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1maeeshati sepah 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group