جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: پیشرفت دشتستان در گرو همدلی، اتحاد و توجه به جوانان شایسته است.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، جواد لقمان زاده روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه بخشداران آبپخش، سعدآباد و شبانکاره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت بمناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: همدلی، اتحاد و توجه به جوانان شایسته عاملی برای توسعه و پیشرفت شهرستان دشتستان است.
وی تاکید کرد: با بالا نگه داشتن گفتمان عدالت طلبی، مشارکت سیاسی و اجتماعی جوانان، کار جهادی و شبانه روزی، همیاری و دگر یاری و بدور از سیاسی کاری می توانیم شاهد پیشرفت در شهرستان دشتستان باشیم.

bakhshdaran dashtestann 1
لقمان زاده، منابع انسانی بویژه قشر جوانان کشور را سرمایه حقیقی ملت عنوان کرد و گفت: برای توسعه کشور باید از قشر جوانان استفاده کنیم و حمایت همه جانبه و فراگیر داشته باشیم.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی زمینه لازم برای ارائه خدمات صادقانه را فراهم کرده، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید با گشاده رویی پاسخگوی مشکلات مردم باشند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهرگفت: مردم پشتوانه نظام جمهوری اسلامی و لایق ارائه بهترین خدمت ها هستند.
وی خاطر نشان کرد: انتصابات جدید باعث تحرک در جامعه و ارائه خدمات بهتر به مردم است.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر در پایان از بخشداران سابق آبپخش، سعداباد و شبانکاره قدردانی و برای بخشداران جدید آرزوی موفقیت کرد.

bakhshdaran dashtestann 1
سرپرست فرمانداری دشتستان در این آئین اظهار داشت: ما سربازان نظام جمهوری اسلامی هستیم و باید با حضور در میدان و در عمل خودمان را اثبات کنیم.
صادق بوستانی با بیان اینکه چهره استاندار بوشهر فرا ملی است، افزود: استاندار بوشهر از همرزمان سردار سلیمانی و نگاهشان نیز همانند مکتب حاج قاسم است.
وی به مشکلات انبوه در کشور اشاره کرد و افزود: این مشکلاتتنها با برنامه ریزی، مدیریت صحیح، کار جهادی و شبانه روزی حل خواهد شد.
بوستانی، رکن اصلی و اساسی موفقیت بخشداران را مردم آن بخش عنوان کرد و گفت: بخشداران با ارتباط مستمر با بزرگان و معتمدین محلی و حرمت نگه داشتن می توانند این موفقیت را کسب کنند.

bakhshdaran dashtestann 1
وی خاطر نشان کرد: همواره با کار جهادی، محرومیت زدایی، مردم داری و در میدان بودن میتوان مسائل را دنبال کرد.
سرپرست فرمانداری دشتستان با بیان اینکه اولویت اصلی و اساسی بخشداران باید همراهی با مسئولین بخش خود باشد؛ افزود: بخشداران با همراهی ائمه جمعه، شورای اسلامی شهر، هماهنگی با شهردار، بسیج، سپاه و با مدیریت میدانی میتوانند مشکلات را برطرف کنند.
وی ضمن قدر دانی از بخشداران سابق آبپخش، سعدآباد و شبانکاره بیان داشت: همه ما سربازان این نظام هستیم و مسئولیت ها نیز گذرا هستند.
سرپرست فرمانداری دشتستان در پایان از زحمات و تلاش های رسانه های شهرستان تشکر کرد.

خبر مرتبط:

آیین تکریم و معارفه بخشداران سعدآباد، شبانکاره و آبپخش شهرستان دشتستان برگزار شد+ تصاویر اختصاصی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group