پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر، دکتر محمدی زاده را از جنس مردم و مورد وثوق نیروهای انقلابی عنوان کرد و گفت: باید تهیه و تولید برنامه های مرتبط با توسعه استان در دستور کار صدا و سیما قرار گیرد و شعار و کردارمان وحدت آفرین، امید بخش و در جهت انسجام استان باشد.

به گزارش دیارجنوب، جواد لقمان زاده روز دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، ضمن اشاره به نهم دی ماه روز میثاق امت با ولایت و تبریک و تسلیت شهادت الگوی اخلاص و عمل، شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز همگی و با هر سلیقه و علاقه سیاسی، شعار و کردارمان می بایست وحدت آفرین، امید بخش و در جهت انسجام استان باشد.
وی با بیان این نکته که نگاه استاندار بوشهر به سمت نیروهای جهادی، انقلابی، جوان و متخصص هست، اضافه کرد: دکتر محمدی زاده از جنس مردم، مدافع حرم، انقلابی و مورد وثوق نیروهای انقلابی است.

ostandari shora 1
لقمان زاده ضمن اشاره به عملکرد دولت در مهار کرونا، حوزه مسکن، سیاست خارجی، انرژی، تنظیم لایحه بودجه با کاهش وابستگی به نفت و ... بیان داشت: با تدابیر عالیه نماینده عالی دولت در استان و تیم ایشان با هدف تحول در سرمایه گذاری، توسعه زیر ساختی و رفع فقر، به امید خدا استان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد.
وی همچنین با تبریک انتصاب آقای افروغ به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اشاره به اهمیت جلسه شورای اطلاع رسانی استان و نقش مهم صدا و سیما در فرهنگ سازی و جهت دهی در تمام ابعاد زندگی مردم، افزود: تهیه و تولید برنامه های مرتبط با توسعه استان در دستور کار صدا و سیما قرار گیرد.

ostandari shora 1ostandari shora 1ostandari shora 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group