چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

در آئینی با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی محمدرضا دشتی زاده به عنوان بخشدار جدید ویژه خارگ معارفه و از خدمات ناصر ابراهیمی بخشدار سابق تقدیر شد.

به گزارش دیارجنوب، فرماندار بوشهر عصر پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: وحدت و همدلی لازمه مسیر خدمت رسانی به مردم است که این مهم در اولویت فرمانداری بوشهر قرار دارد.
رویکرد دولت مردم خدمت صادقانه همراه با تکریم است که این مهم در حوزه‌های مختلف فرمانداری بوشهر و بویژه بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری مورد توجه است.
وی بیان کرد: مردم جزیره خارگ تاریخی سراسر شکوه و عزت‌مندانه دارند که به تناسب این کارنامه زرین باید نهایت خدمت رسانی به آن صورت گیرد.

bakhshdar vije kharg 1
رحیمی ادامه داد: در این زمینه بخشداری ویژه خارگ باید بتواند با نهایت ظرافت و دقیق مسائل و مشکلات مردم را شناسایی و برای حل آنها با روحیه جهادی و انقلابی وارد میدان شود.
وی افزود: در فرمانداری بوشهر نیز نگاهی جدی بر حل مشکلات جزیره خارگ معطوف شده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.
فرماندار بوشهر گفت: مردم نجیب و پاک فطرت جزیره خارگ لایق بهترین خدمات بوده و شایسته نیست تا در مسائلی جزئی با مشکلات دست و پنجه نرم کنند.
وی افزود: بخشدار جدید خارگ نیز باید بتواند در تعامل و وحدت با نخبگان جزیره مسیر خدمت به مردم این جزیره به عنوان مروارید خلیج فارس فراهم کند‌.

در این آئین که با حضور صالح رحیمی فرماندار بوشهر، جواد لقمان زاده مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر، حجت الاسلام موسی کمالی مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت و امام جمعه خارگ، شیخ احمد کنعانی امام جمعه اهل سنت خارگ، رؤسای شرکت‌های نفتی و پتروشیمی، اعضای شورای اداری و خانواده شهدا برگزار شد از خدمات ناصر ابراهیمی بخشدار سابق تقدیر و محمدرضا دشتی زاده به عنوان بخشدار ویژه خارگ معارفه شد.
به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر؛ دشتی زاده دارای سوابقی نظیر رئیس حراست عملیات عمومی خارگ، رئیس ستاد عتبات عالیات جزیره خارگ، عضو مجمع بسیج اندیشه ورز و بسیج مهندسین و عضو اصلی کانون نخبگان جزیره خارگ، هیأت نظارت بر انتخابات جزیره خارگ، رئیس هیأت کوهنوردی جزیره خارگ، دبیر کارگروه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عضو ستاد مبارزه با کرونا خارگ است.

ostandari 7bakhshdar vije kharg 1ostandari 7bakhshdar vije kharg 1bakhshdar vije kharg 1ostandari 7ostandari 7bakhshdar vije kharg 1bakhshdar vije kharg 1bakhshdar vije kharg 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group