جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مردم نسبت به دریافت کارت دیجیتال واکسن نامعتبر هشدار داد.

به گزارش دیارجنوب، مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: شرکتی به اسم «نوبان» با سوءاستفاده از نام و نشان سازمان نظام پزشکی اقدام به راه‌اندازی سایتی برای کارت دیجیتال واکسن کرده است که در آن با دریافت اطلاعات و لینک کارت واکسن کادر درمان و در ازای دریافت وجه از افراد، کارت فیزیکی صادر می‌کند. این اقدام شرکت مذکور تخلف است و دریافت وجه از افراد برای کارت واکسن غیرقانونی است.

kart vaksan
مرکز مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت تصریح کرد: از همه هموطنان می‌خواهیم اطلاعات یا لینک کارت واکسن دیجیتال خود را در هیچ سامانه غیر معتبری وارد نکنند، زیرا زمینه‌ساز دسترسی به اطلاعات هویتی آنها می‌شود و امکان سوءاستفاده از آن وجود دارد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، واکسیناسیون سراسری از ۲۲ بهمن سال گذشته آغاز شد و تاکنون ۵۹ میلیون و ۶۲ هزار و ۲۵۶ نفر دُز اول، ۵۰ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۶۳۴ نفر دُز دوم و سه میلیون و ۵۶۷ هزار و ۳۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۱۲ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۹۲۷ دُز رسیده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group