چهارشنبه 29 فروردين 1403 | Wednesday 17 April 2024

استاندار بوشهر به ثبت نام همه متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان اشاره کرد و گفت: فرمانداران شهرستان های دشتستان و دشتی نیز زمانی تغییر میکنند که گزینه های بهتری وجود داشته باشد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده روز سه‌شنبه 23 آذر ماه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به قرار گرفتن در شرایط جنگ اقتصادی از خبرنگاران انتظار می رود در این زمینه به خوبی نقش‌آفرینی کرده و برای عبور از این برهه کمک کنند.
وی خبرنگاران را معاون پنجم خود عنوان کرد و افزود: رسانه ها برای ایجاد فضای کسب و کار و امید آفرینی در استان تلاش نموده تا انگیزه و نشاط در رونق اقتصادی شکل گیرد.
استاندار بوشهر یکی از اقدامات خوب دولت را کنترل نقدینگی توسط بانک ها عنوان کرد و گفت: افزایش صد درصدی دریافت مالیات نیزاز دیگر اقداماتی بود که دولت بتواند از این طریق منابع مالی خود را تامین کند.
محمدی زاده یکی از آسیب های جدی در استان بوشهر را تفرقه و چند دستگی عنوان کرد و افزود: ما با شعار وحدت، همدلی و همکاری آمده ایم و برای پیشگیری از هرگونه اختلاف در مجموعه های استان تلاش کرده تا بیشترین وقت برای خدمت رسانی به مردم صرف شود.

neshaste khabari ostandar1
وی درخصوص زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی استان گفت: ۲۴ واحد پالایشگاه گاز و ۲۴ مجتمع پتروشیمی در عسلویه و کنگان فعال است و 18 مجتمع دیگر نیز در حال ساخت است.
استادار بوشهردرخصوص روند سرمایه گذاری در استان بیان داشت: صنایع به علت نیازمند بودن به آب باید در کنار دریا احداث شوند که در گذشته این کار در مراکز استان انجام شده و مشکلاتی را بوجود آورده است.
محمدی زاده یکی دیگر از مشکلات در روند سرمایه گزاری استان را حمل و نقل عنوان کرد و گفت: با افزایش هزینه حمل و نقل برای سرمایه گزاران مشکلاتی بوجود آمده که برای تسریع در کار به ایجاد صنایع در کنار دریا پرداختند تا برای تولید و حمل و نقل مشکلی نداشته باشند.
وی در خصوص انتصابات در استان بوشهر بیان داشت: 8 فرماندار در استان معرفی شده اند و مابقی نیز در فرصت های مناسب تر معرفی خواهند شد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه عموم مردم از عملکرد برخی از فرمانداران در شهرستان های استان راضی هستند، افزود: فرمانداران خوبی در شهرستان های دشتستان و دشتی مشغول به فعالیت هستند و تغییرات زمانی انجام می شود که گزینه مناسب تری پیدا شود.
محمدی زاده تاکید کرد: فرمانداران نیز تا آخر دیماه فرصت دارند نسبت به تعیین و تثبیت معاونین و بخشداران خود اقدام کنند.
استاندار بوشهر با اشاره به معرفی ۱۷ مدیرکل جدید دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به وزارتخانه های مربوطه، گفت: استانداری مدیران کل دستگاه‌های اجرایی را پیشنهاد داده و وزیران باید انتخاب کرده که با توجه به ساز و کارهای لازم، انتصاب‌ها در وزارتخانه ها با تاخیر شکل گرفته و در حال بررسی برای انتخاب گزینه ها هستند.
وی با بیان اینکه هرگونه تغییراتی در استان با عزت انجام شده، افزود: 53 نفر کادر جدید برای فرمانداری هایی که روند استخدامی آنها در سطح استان متوفق شده بود با پیگیری مجدد در حال انجام است.
استاندار بوشهر درخصوص شرکت ها بیان کرد: در حال نوسازی هیئت مدیره های شرکت های صنعتی هستیم که به بهبود وضعیت کارخانه ها کمک خواهد کرد.

neshaste khabari ostandar1
وی با بیان اینکه از هیچ رسانه و خبرنگاری شکایت نخواهم کرد، افزود: به مدیران دستگاه های اجرایی نیز تاکید شده که از هیچ رسانه‌ای شکایت نکنند و انتظار داریم رسانه‌ها از خطوط قرمز خارج نشده و رعایت کنند.
استاندار بوشهر با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری گفت: ماحصل این سفربه استان بوشهر راه آهن بود که 8.5 درصد پیشرفت داشته و همچنان به دنبال ادامه کار هستیم.
وی تصریح کرد: ساخت مسکن در استان بوشهر محدودیت ندارد و همه متقاضیان واجد شرایط می توانند ثبت نام کنند.
استاندار بوشهر از پیگیری در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان خبر داد و گفت: نامه‌نگاری‌هایی را در این زمینه صورت گرفته و همچنان پیگیر این موضوع هستیم.
وی به تخصیص ۵۰ درصد سهمیه اشتغال به نیروهای بومی در پارس جنوبی از دیگر مصوبات دولت اشاره کرد و گفت: تاکنون این کار عملی نشده و در خوشبینانه‌ترین حالت ۳۰ درصد نیروها بومی هستند که همچنان پیگیر این موضوع نیز هستیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در این نشست اظهار داشت: در بودجه سال 1401 راهکارهایی برای جابجایی در انتقال حساب های نفت، گاز و پتروشیمی به استان درنظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: امسال طرحهای راکد در شهرک ها 21 مورد بود که 20 طرح آن به چرخ تولید برگشته اند و پیش بینی می شود 10 طرح دیگر نیزتا پایان سال به فعال شوند.
حسینی یادآور شد: ازنظر ارزش سرمایه گذاری نسبت به سال گذشته 67 درصد و تعداد جواز 44.6 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته داشته ایم.
مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر در این جلسه به نقش ویژه رسانه ها در توسعه و پیشبرد اهداف استان اشاره کرد و گفت: با گسترش رسانه ها سرعت اطلاع رسانی افزایش یافته که شاهد انتشار و باز نشر آنها در فضای رسانه ای استان و کشور هستیم.

تصاویر نشست خبری استاندار بوشهر با اصحاب رسانه

neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1neshaste khabari ostandar1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group