سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

مراسم تودیع و معارفه شهردار برازجان صبح روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه با حضور فرماندار دشتستان و دیگر مسئولین شهرستانی در تالار هنر برگزار شد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، فرماندار دشتستان در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهردار و شهرداری ها خط مقدم توسعه شهری هستند و وظایف خطیری در راستای خدمت رسانی و آرامش مردم دارند.
وی رمز موفقیت در توسعه شهری را وحدت عنوان کرد و گفت: هماهنگی، همکاری و وحدت در کارها باعث پیشرفت و نزدیک شدن به اهداف اصلی ما می شود.
نوروزی به داشتن درآمد پایدار شهری تاکید کرد و افزود: توسعه درآمد پایدار شهری بدون زمینه سازی و پیش بینی شهردار و شورای اسلامی محقق نخواهد شد.
فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: برای رسیدن به درآمد پایدار شهری باید تمامی کارها و رفتار ما بر اساس قانونمندی و بدون تبعیض باشد.
وی تعامل با مردم و توجه به مشارکت اجتماعی را دو مقوله مهم عنوان کرد و گفت: شهردار برازجان علاوه بر پروژه های عمرانی باید تقویت مهارت های زندگی و اجتماعی را که در راستای توسعه شهری نقش آفرین هستند، با جدیت دنبال کند.

moarefe shahrdar borazjan 1
فرماندار دشتستان تصریح کرد: همه ما مدیران باید پرسشگری را حق مسلم مردم دانسته و پاسخگویی را وظیفه خود بدانیم.
نوروزی عنوان کرد: شهرداری موفق است که بتواند بهره گیری خوب و مفید از توان بانوان و جوانان شهر داشته باشد.
فرماندار دشتستان به دقت و پایبندی شهردار به جایگاه نظارتی شورا اشاره کرد و گفت: شهردار باید روحیه کار تیمی و گروهی داشته و از حرکات انفرادی پرهیز کند و همچنین علم و موفقیت را سرلوحه کار خود قرار دهد.
وی عنوان کرد: شهردار برازجان باید شجاعت و پاکدستی را در برنامه های خود لحاظ کرده و قدرت رایزنی داشته باشد و در راستای خدمت صادقانه به مردم فهیم دشتستان از هیچ کوششی فروگذار نباشد.
وی در پایان به واریز 92 میلیارد به حساب شهرداری برازجان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در 7 ماه سالجاری نیز 99 میلیارد به حساب شهرداری واریز شده که انتظار داریم شهردار برازجان روش ها و تئوری های مدیریتی را لحاظ کرده و از ظرفیتهای متعدد در راستای توسعه درآمد پایدار تلاش نمائید.
امام جمعه برازجان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های محمدی شهردار سابق شهرداری بیان داشت: موضوع مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی بعنوان امانت است که باید به افرادی که شایستگی دارند سپرده شود.
وی به عملکرد جهادی مدیران برای ارائه خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: مدیران باید پاکدست و انقلابی بوده و خودبرتری را کنار گذاشته تا بتوانند مشکلات مردم را برطرف نمایند.

moarefe shahrdar borazjan 1
حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح، اخلاص و ولایت مداری را از ویژگی های مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت: شهردار برازجان باید خود را وقف خدمت به مردم کند و بهترین خدمات را به مردم ارائه کند.
امام جمعه برازجان به توسعه بی رویه شهر و مشکلات حاشیه نشینی اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر برازجان باید حد و مرز شهر را با ایجاد کمربند سبز مشخص کند و به این موضوع رسیدگی کند.
وی به کمبود فضای سبز در شهر برازجان اشاره کرد و گفت: باید برای بهبود وضعیت مبلمان شهری ، خرابه های های محدوده شهر و دره های فصلی اقدامات لازم صورت گیرد.
رئیس شورا شهر برازجان در این آئین ضمن قدردانی از خدمات ارزنده شهردار و سرپرستان سابق شهرداری اظهار داشت: شهردار جدید نیزباید صداقت،عدالت و شفافیت را سرلوحه کار خود قرار داده ودر راستای خدمت رسانی به مردم کوشا باشد.
ارسطوقائدی، شایسته سالاری را از دیگر ویژگی های شهردار عنوان کرد و گفت: برای اعتلا و سربلندی شهر برازجان باید از ظرفیت نیروهای شهداری به خوبی استفاده شود و آفت خوب یا بد بودن کنار گذاشته شود.

moarefe shahrdar borazjan 1
وی رسیدگی به پرسنل شهرداری را از اولویت های اصلی شهردار دانست و افزود: باید بطور جدی بیمه پرسنل و کارگران شهرداری مورد پیگیری قرار گرفته و مشکلات مرتفع شود.
قائدی با بیان اینکه شهردار باید به دور از مسائل سیاسی و حاشیه ای باشد، بیان داشت: پروژه های جدید در دستور کار باشد ولی پروژه های نیمه تمام شهرداری نیز تکمیل شود.
شهردار جدید برازجان در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) اظهار داشت: موفقیت در عملکرد شهرداران در گرو پشتیبانی و حمایت های صادقانه اعضای شورای شهر است و من نیز برای ادامه مسیر خود را مکلف به هماهنگی محض با این اعضا و دیگر مسئولین شهرستانی میدانم.
مرتضی قدوسی عنوان کرد: نسبت به حفظ اصول و ارزش های انقلاب اسلامی حریص و و پایبند به اهداف و آرمان های شهدا هستم.

moarefe shahrdar borazjan 1
وی بیان داشت: به مردم شهر برازجان قول خواهم داد که حافظ منافع و اموالشان باشم و تا آخرین توان در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.
قدوسی به خدمتگزاری صادقانه و پاک اشاره کرد و افزود: هرگز نگاه سیاسی را در مدیریت شهری اعمال نخواهم کرد و با دانش همکاران، افراد شایسته ای برای خدمت رسانی مردم به کار خواهم گرفت.
وی خاطر نشان کرد: با خلوص نیت در راستای خدمت به مردم و رضایت پروردگار تلاش خواهم کرد تا بتوانم تحولی شگرف و نوین ارائه کنم.
محمدحسن محمدی شهردار سابق برازجان در این آئین، یکی از مولفه های اصلی شهری را ارتقاء مبلمان عنوان کرد و گفت: هر چه در توان داشتیم در راستای خدمت رسانی صادقانه به مردم شهر ارائه کردیم.
وی بیان داشت: با شعار مردم محوری در راستای ارائه خدمات حرکت کردیم و طی دیدارهای مردمی از پیشنهادات و تجربه های آنان استفاده واز انتقادت درس گرفتیم.

moarefe shahrdar borazjan 1
محمدی، ایجاد محلی برای اوقات فراغت جوانان را از دغدغه های خود عنوان کرد و گفت: طی سال های خدمت به مردم، بیش از 18 چمن مصنوعی بمنظور رفاه و تفریحات جوانان در سطح شهر ایجاد کردیم.
وی یادآور شد: با انجام خدمات ارزنده و عملکرد خوب شهرداری توانستیم پس از 25 سال موافقت سازمان شهرداری ها و دهیاری ها را برای ارتقاء درجه شهرداری برازجان بگیریم و از درجه 8 به 9 برسانیم.
مهندس محمدی در پایان گفت: امید داریم شهردار جدید برازجان، منشاء خیر و برکات و خوبی ها برای مردم شهر باشد.

در  پایان این مراسم از زحمات و تلاش های "محمدحسن محمدی" شهردار سابق برازجان تقدیر و "مرتضی قدوسی" بعنوان شهردار جدید معرفی شد.

برای دیدن تصاویر بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید

moarefe shahrdar borazjan 1

/

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group