پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

شهرداری برازجان با هدف بهبود وضعیت تردد در بخش غربی بازار و دسترسی بهتر به بازارچه مواد پروتئینی و واحدهای تجاری پیرامون آن اقدام به نوسازی و بهسازی یکی از مسیرهای قدیمی این منطقه نموده است.

به گزارش دیارجنوب، یکی از مناطق شهری برازجان که به‌دلیل حجم بالای مراجعه به عنوان منطقه‌ی حاد ترافیکی این شهر شناخته می‌شود گذرگاه‌های پیرامون بازار‌ روز است که شهرداری بمنظور بهبود وضعیت تردد، اقدام به نوسازی و بهسازی یکی از مسیرهای قدیمی این منطقه نموده است.

shahrdari nosazi borazjan 1
سرپرست شهرداری برازجان در این ارتباط گفت: با توجه به فرسودگی گذر دوازده متری حد غرب ترمینال بوشهر (مسیر اتصال بلوار الفتح به بازارچه ماهی و میگو) عملیات اجرایی بهسازی این گذر به مساحت ۵۰۰۰ (پنج هزار) متر مربع در دستور کار شهرداری قرار گرفت که امیدواریم اجرای آن بتواند نقش موثری در بهبود ترافیک این منطقه ایفا کند چرا که این مسیر می‌تواند بخش مهمی از بار ترافیک خروجی از بازارچه ماهی و میگو و اطراف این بازارچه را بر دوش بکشد.
مهندس امراله عباسی افزود: امید می‌رود این پروژه در زمان پیش‌بینی شده به بهره‌برداری رسیده، در خدمت شهروندان قرار گیرد.
وی در پایان از مجموعه‌ی شورای اسلامی شهر، کسبه‌ی منطقه و شهروندان عزیز برازجانی که با همراهی خود یاریگر همکاران تلاشگر شهرداری در اجرای پروژه‌های شهری هستند تشکر و قدردانی نمود.

shahrdari nosazi borazjan 1shahrdari nosazi borazjan 1shahrdari nosazi borazjan 1shahrdari nosazi borazjan 1shahrdari nosazi borazjan 1shahrdari nosazi borazjan 1shahrdari nosazi borazjan 1shahrdari nosazi borazjan 1shahrdari nosazi borazjan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group