جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

همایش «پلاتویی آسمانی» به‌ منظور بزرگداشت سالروز عروج شهدای عرصه رسانه و شهید والامقام داریوش شاهینی در صدا و سیمای بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر صبح شنبه در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه اظهار داشت: شهید شاهینی افتخاری برای استان بوشهر به ویژه اهالی رسانه استان است.
سید حسین ناظر حمایت از رسانه‌ها را ضروری دانست و بیان کرد: در شرایطی که در جنگ رسانه‌ای قرار داریم، حمایت ویژه از رسانه‌ها و خبرنگاران برای موفقیت در این جنگ بسیار مهم است.
وی مقابله با استکبار در مدیریت افکار و مقابله با امپریالیسم فرهنگی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: شهدای رسانه در این مسیر جان خود را نثار کردند و ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

hamayesh pelato asemani 1
برادر شهید شاهینی نیز در این مراسم اظهار داشت: عرصه رسانه و عرصه خبر میدان تکلیف‌مداری است و خبرنگاران به عنوان واقعیت‌نگار در جامعه ایفای نقش می‌کنند.
جهانگیر شاهینی با بیان اینکه شهید آوینی الگوی شهید شاهینی بود افزود: شهید داریوش شاهین هم خبرنگار بود و هم در دوره جوانی به مدیر عرصه خبر مورد اعتماد صدا و سیما قرار گرفت.
وی شهید شاهینی را فردی دلسوز، تکلیف مدار و واقع‌بین عنوان کرد و ادامه داد: امروز فعالان عرصه رسانه رد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند.
سید احسان قاضی‌زاده نماینده مردم شهرستان‌های فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون فرهنگی و همرزم شهید شاهینی، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.
همایش پلاتوی آسمانی به‌منظور بزرگداشت سالروز عروج شهدای عرصه رسانه و شهید والامقام داریوش شاهینی در سالن همایش صداوسیمای مرکز بوشهر برگزار شد./ مهر

hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1hamayesh pelato asemani 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group