شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین با میزبانی مراکز مثبت زندگی بهزیستی دشتستان و همکاری اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان در پارک امام علی(ع) برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، این آئین شامگاه پنجشنبه با حضور برخی مسئولین، معلولین وخانواده های آنان و مردم در پارک امام علی علیه السلام با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید برگزار شد.
حمید انصاری رییس بهزیستی شهرستان دشتستان در این آئین ضمن تقدیر از حضور جامعه معلولین، گفت: ۳ دسامبر مصادف با ۱۲ آذر ماه هر سال تحت عنوان روز جهانی معلولین نامگذاری شده است.

jashne maloolin borazjan 1
وی افزود: روز جهانی معلولین فرصت مناسبی است تا با توانمندی های این قشر از جامعه آشنایی پیدا کنیم. افرادی که به جرأت می توان گفت از بسیاری نیازهای خود در جامعه محروم هستند اما با توجه به تمام محدودیت هایی که جلو راهشان قرار گرفته توانسته اند به موقعیت هایی مناسبی دست بیدا نمایند.
حمید انصاری در ادامه گفت: این روز فرصتی برای تبریک عزیزانی که توانسته اند در رشته های مختلف علمی ،هنری و ورزشی به مقامهای آسیایی و جهانی صعود نمایند که خود گویای همت والای آنهاست.
رییس بیزیستی شهر ستان دشتستان افزود: روز جهانی معلولین از سال ۱۹۹۲ از سویی مجمع عمومی ملل متحد نامگذاری شده است که هدف است نامگذاری این روز ارتقاء رشد از اذهان عمومی جامعه در باره مسائل و مشکلات مربوط به معلولیتهای مختلف است.

اجرای دلنوشته از لیلا معیری، گفتگوی سبحان دهدشتی از معلولین موفق، برپایی نمایشگاههای صنایع دستی و غذایی معلولین، اجرای موسیقی، نمایش و برگزاری مسابقات و تقدیر از معلولین موفق از دیگر برنامه های این جشن بود.

jashne maloolin borazjan 1jashne maloolin borazjan 1jashne maloolin borazjan 1jashne maloolin borazjan 1jashne maloolin borazjan 1jashne maloolin borazjan 1jashne maloolin borazjan 1jashne maloolin borazjan 1jashne maloolin borazjan 1jashne maloolin borazjan 1jashne maloolin borazjan 1jashne maloolin borazjan 1jashne maloolin borazjan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group