پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

در مراسمی با حضور مسئولان، مسعود تنگستانی به‌عنوان شهردار بردخون معرفی و از عبدالخالق قائدی شهردار پیشین این شهر تجلیل شد.

به گزارش دیارجنوب، بخشدار بردخون عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار بردخون اظهار داشت: بردخون دیار عالمان، دین‌داران و صاحبان علم و ادب و فرهنگ است.
علی اخلاقی اضافه کرد: تاریخ بردخون پر از علمای بزرگ و اندیشمندان و شاعران شریف و پر آوازه، اساتید دانشگاه و حوزه است.
وی افزود: بردخون در دامان خود زنان و مردان بزرگی را پرورانیده است؛ آنانی که در برابر دشمنان، با غیرت و رشادت مثال زدنی خود ایستادند و درس اراده، ایثار و رشادت را به همگان آموختند، یا مردانی مثل مفتون که با سخن زیبای خود شعر سرودند و دوبیتی‌هایشان دلربایی می‌کند.

shahrdar bordekhoon
بخشدار بردخون بیان کرد: امیدواریم آقای تنگستانی در مسئولیت جدیدی که از امروز بر عهده ایشان گذاشته شده، با استفاده از تجارب قبلی که دارند و همه ظرفیت‌هایی که در بخش وجود دارد، در کنار رهنمودها و راهنمایی‌های عالمان و بزرگان این دیار، در راستای توسعه هر چه بهتر و بیشتر و اعتلای نام زیبای بردخون در کنار خادمان مردم در شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف شهرداری و شهر و کمک به رونق هر چه بیشتر و بهتر فضاهای تفریحی و سامان دادن به امورات شهری موفق باشند.
اخلاقی در ادامه با قدردانی از عبدالخالق قائدی شهردار سابق بردخون و حسن عاشوری سرپرست شهرداری، با اهدا لوح یادبود از آن‌ها تجلیل کرد و برای مسعود تنگستانی شهردار جدید هم آرزوی موفقیت کرد.
خدمت به مردم اولویت ما است
رئیس شورای اسلامی شهر بردخون نیز در این مراسم اظهار داشت: هدف شورای‌شهر و مجموعه شهرداری خدمت به مردم است، برای رسیدن بهتر به این هدف، نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اداری و همفکری نخبگان و جوانان و افراد صاحب تجربه بخش هستیم تا بتوانیم به شهری ایده‌آل دست یابیم.
احمد عابدزاده اضافه کرد: در دوره گذشته شاهد حضور یک جوان با انگیزه و خلاق در رأس شهرداری بودیم که با اخلاق‌مداری، مردم‌داری، پاک‌دستی و دلسوزی کامل گام‌های بلندی برای توسعه دیارمان برداشت و مردم هم جلوتر از مسئولان، قدردان او بوده و هستند.
وی ادامه داد: قائدی جوان بنای شفافیت را در شهرداری پایه‌گذاری کرد و ریشه فساد را خشکاند که رضایت عمومی مردم را دنبال داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر بردخون خاطرنشان کرد: امروز هم شاهد حضور چهره‌ای دیگر از خانواده معزز شهدا در رأس شهرداری هستیم که در شهرستان و استان به کارآمدی، دلسوزی و مردم‌داری شهره است.
مدیون مردم بردخون هستم
شهردار پیشین بردخون نیز در این مراسم اظهار داشت: از همراهی مدام اعضای شورای اسلامی بردخون و کارکنان شهرداری این شهر که نقش پررنگی در عبور موفق از مسیر پرفراز و نشیب خدمت به همشهریان داشته‌اند، قدردانی ویژه می‌کنم.
عبدالخالق قائدی افزود: هر چه دارم مدیون مردم بردخون است که مرا در دریای محبت خود غرق کرده‌اند، از این مردم بابت انجام نشدن برخی خدمات به‌دلیل درگیری‌های مالی و حقوقی شرمنده‌ام، تا جایی که به سختی بین آن‌ها حاضر می‌شوم.
وی بیان کرد: از همشهریانم می‌خواهم همین حمایت‌ها را از شهردار جدید هم داشته باشند و تکیه‌گاه او باشند. ایشان در جایگاه معاون فرمانداری شهرستان دیر، نقش برجسته و پررنگی در خدمات انجام شده شهرداری داشته است و به مراتب بهتر از من بر مسائل اشراف دارند.
قائدی گفت: صیادان، کشاورزان، فرهنگیان فرهیخته، جانبازان، پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، بازاریان و همه کسانی که محبت و لطف آن‌ها بر من جاری بوده است اکنون هم از آن‌ها می‌خواهم از برادر عزیزی که سکاندار اداره شهرداری بردخون شده‌اند حمایت کنند.
اساس کار من بر همراهی و هم‌باوری است
شهردار جدید بردخون نیز اظهار داشت: همه ما فرزندان یک خطه و شهرستانیم، اگر هدف خدمتگزاری باشد جایگاه‌ها اهمیتشان از بین می‌رود و برای من هم معاون فرماندار یا شهردار و دهیار تفاوتی ندارد چراکه معتقدم ارزش همه جایگاه‌ها به خدمتگزاری به مردم است.
مسعود تنگستانی خاطرنشان کرد: نگاه بالا به پایین یا برعکس ندارم، شفافیت و شجاعت در وجودم جاری است، رک بودن و شفاف گفتن جز خصوصیات بارز من است. برایم پیر و جوان و شهری و روستایی و فقیر و غنی هیچ فرقی ندارد. من هم کشاورز زاده هستم و از خانواده کشاورزم.
وی با بیان اینکه اساس کار من بر همدلی، همراهی و هم‌باوری است اضافه کرد: من در دل مردم هستم، این شعار نیست و حداقل سالی یک‌بار باید برای مردم گزارش دهیم و هفته دولت فرصت مغتنمی است برای مسئولین که حضور پیدا کنند. مسئولیت را پذیرفته‌ایم باید حرف مردم را هم بشنویم.
شهردار جدید بردخون تاکید کرد: تمام توانمان را برای رفع مشکلات مردم به کار می‌گیریم و پیگیری‌ها را باید همه انجام دهیم، خدا ناظر تمام اعمال ماست. برای من بیت‌المال یکی از خط قرمزهاست و در هر جا که بودم خط قرمزم بیت‌المال بوده و هست.
وی افزود: نگاهم در خصوص کمک به نهادها برای مردم و هر موضوعی نگاهم متوازن هست و همه را با نگاهی فراگیر همه را به یک نگاه می‌بینم، تبعیض در آن جایی ندارد، نه بین همکار و نه بین اعضا شورا و این‌ها جزئی از خصوصیات اخلاقی من است.
تنگستانی گفت: با تمام وجود خودم را وقف بردخون می‌کنم و هر جایی تشخیص دهم حضورم مؤثر و مفید نیست محترمانه از محضر عزیزان مرخص می‌شوم./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group