سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

استاندار بوشهر در آیینی محمدتقی صفری را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گناوه معرفی و از خدمات غلامرضا مهرجو فرماندار سابق تقدیر کرد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان گناوه اظهار کرد: امروز قلمرو انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی ایران گذشته است و در همه نقاط عالم می‌توانید آن را پیدا کنید و به قسمت های مدیترانه قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: در حالیکه در دوران قبل از انقلاب مردم به‌لحاظ کیفی زندگی سختی داشتند، با رهبری امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب و خون شهدا، پیشرفت و تحولات شگرفی در حوزه سخت افزاری شامل عمران و آبادی و هنرم افزاری دانش، پدیداری نخبگان و صاحبان اندیشه بدست آمده است.

genave farmandar
استاندار بوشهر اضافه کرد: به درخواست ملوانان گناوه‌ای برای سفر دوم دریایی شناورهای باری تا پایان آذرماه، سفر اول دریایی شناورها انجام شود و برای سفر دوم درخواست برای زمستان کردیم که صورت گیرد.
محمدی زاده با بیان اینکه راهبرد ما در استان بوشهر در شرایط فعلی، جذب منابع مردم برای توسعه و عمران است، بیان کرد: در گناوه صاحبان سرمایه های زیادی داریم که از مسئولان شهر توقع دارم دست به دست دهند و زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را فراهم کنیم.
وی با تقدیر از مهرجو فرماندار سابق گناوه گفت: ایشان شخصیتی با صداقت است که از ویژگی های اخلاقی و تواضع ایشان درس می گیرم و این شاخصه ها نیازهای امروز ما است.
استاندار بوشهر ادامه داد: برای سکانداری فرمانداری شهرستان گناوه با بزرگان و نخبگان و توده مردم مشورت کردیم و به تجمیع رسیدیم که سردار سپاه اسلام، محمدتقی صفری، فردی تحصیلکرده و پیشکسوت جهاد و شهادت را برگزینیم.
در این آیین محمدتقی صفری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گناوه معرفی و از زحمات و خدمات غلامرضا مهرجو فرماندار سابق تقدیر کرد./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group