جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

بخشدار چغادک گفت: استقرار ادارات و نمایندگی ادارات در بخش چغادک در اولویت کاری این بخشداری قرار گرفته و بزودی برحسب اولویت نسبت به تحقق این مهم اقدام خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی بخشداری چغادک، زنگنه روز شنبه در نشست با مسئولان شهر چغادک اظهار کرد: پیرامون استقرار ادارات و نمایندگی ادارات در بخش چغادک به پیشنهاد بخشداری در شورای اداری شهرستان و مصوبات آن شورا، این موضوع در اولویت کار بخشداری چغادک قرار گرفته است.
وی بیان کرد: بر این اساس مقرر شد به استناد مصوبات شورای اداری اعلام شده به بخشداری با اولویت صورت ادارات پیشنهادی در اسرع وقت به فرمانداری اعلام گردد تا با پیگیری فرمانداری شهرستان این مهم به عنوان یکی از درخواست‌های مردم در بخش تازه تاسیس چغادک محقق شود.

jalase choghadak
زنگنه ادامه داد: در این زمینه برگزاری نشست در دفتر بخشدار چغادک فرصتی بود تا با دعوت از امام جمعه، شورای شهر، شهردار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج و ... هر کدام از اعضاء نظرات خود را مطرح و بخشداری پس از جمع بندی مراتب را پیگیری نماید.
وی اظهار کرد: همگان باید در راستای خدمت جهادی به مردم آستین همت را بالا بزنند.
زنگنه افزود: دولت با تمام ظرفیت برای حل مشکلات مردم پای کار آمده و در این مسیر مهم از هیچ تلاشی برای کاهش مشکلات شهروندان دریغ نخواهد شد.
وی اظهار کرد: مسئولان باید خود را خادم مردم دانسته و تکریم ارباب رجوع را به معنای واقعی محقق کنند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group