پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

استخر سرپوشیده شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر روز شنبه با حضور استاندار و شماری از مسوولان و ورزشکاران مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش دیارجنوب، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر روز شنبه در این آئین گفت: این استخر سرپوشیده دارای اسکلت سالن سوله فلزی به مساحت یک‌هزار و ۵۵ متر مربع است که شامل کاسه ۲۵ متر مربع سونا خشک، بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر کودک و سالن بدنسازی است.
احمد بهروزیان‌فر افزود: برای اجرای طرح استخر سر پوشیده اهرم تنگستان ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و کمک‌های وزارت نفت تأمین شده است.

estakhr ahram
وی زیربنای استخر سرپوشیده اهرم تنگستان را یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع عنوان کرد.
بهروزیان فر با اشاره به بهره برداری از ۲۰ پروژه عمرانی در حوزه ورزش و جوانان تا دهه فجر در استان بوشهر ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی این استان در اولویت قرار دارد.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهرنیز گفت: تحقق مطالبات ورزشکاران در تأمین زیرساخت‌های ورزشی و فراهم شدن امکانات رفاهی و خدمات رسانی مورد توجه ویژه قرار دارد.
محمد هادی رستمیان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:تلاش می‌شود پروژه‌های در دست اجرا به‌ ویژه در عرصه‌های خدمات‌رسانی، رفاهی، گردشگری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری تکمیل و افتتاح شود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group