جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدال طلای نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته آجرچینی به "علیرضا محمودی شعار" جوان مهارت آموز بوشهری رسید.

به گزارش دیارجنوب، مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر در این ارتباط به رسانه ها گفت: هفت شرکت کننده از این استان در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که به صورت غیر متمرکز در هفت استان کشور برگزار شده شرکت کردند که تاکنون علاوه بر مقام نخست در رشته آجرچینی در رشته لوله کشی سرمایشی و گرمایشی مدال برنز، آشپزی، کاشی کاری دیوار و کف و کنترل صنعتی نیز رتبه چهارم و دیپلم افتخار کسب کرده‌اند.
عبدالمجید دراهکی با بیان اینکه پنج شرکت کننده دیگر استان بوشهر در حرفه‌های گل آرایی، طراحی وب،کابینت سازی، نجاری و رباتیک نیز تا پایان آذر ماه به نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اعزام می‌شوند.

medal tala b
وی ادامه داد: امیدواریم با برگزاری ارودهای آماده سازی مناسب شاهد افتخار آفرینی دیگر جوانان استان بوشهر در مسابقات ملی مهارت باشیم.
دراهکی ضمن تبریک این موفقیت ها به مجموعه کارکنان آموزش فنی و حرفه ای و مردم استان بوشهر، شرکای مهارتی، رقابت کنندگان وخانواده های آنان بیان کرد: این افتخارات ملی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با تلاش جوانان مهارت آموخته و نخبه بوشهری کسب شده است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر از برنامه ریزی منسجم مهارتی برای توسعه ظرفیت‌ها برای کسب افتخارات بیشتر در سال‌های آینده خبر داد و گفت: بر اساس نیاز ارزیابی مسابقه‌های مهارت امسال تمام امکانات مهارتی برای رقابت کنندگان در سال آینده مهیا می‌شود.
وی اضافه کرد: اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، توسعه و ترویج گفتمان مهارت در بین جوانان، ارتقا سطح استاندارد سرفصل‌های آموزشی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای از مهمترین هدف‌های برگزاری مسابقات ملی مهارت است.
دراهکی ادامه داد: برگزیدگان این مسابقه‌ها به مرحله بین المللی مسابقه‌های جهانی مهارت صعود کرده و مهر ۱۴۰۱ پس از حضور در اردوهای تیم ملی به شانگ‌های چین اعزام می‌شوند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group