سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار "مدرس" شیراز که دو راکب آن کارگر شهرداری بودند،یک نفر در دم فوت کرد و یک نفر دیگر و راننده پراید نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ صادق سلیمی روز جمعه در این باره گفت: ظهر امروز ۵ آذرماه ۱۴۰۰ در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در بلوار "مدرس" شیراز مأموران به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: ماموران پلیس راهور در بررسی اولیه مشاهده کردند سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت که راکب و ترک نشین آن کارگر شهرداری بوده اند به شدت برخورد کرده است.

orjans 115
رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه در این حادثه راننده پراید و یکی از سرنشینان موتورسیکلت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: دیگر سرنشین موتور به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.
سلیمی با اشاره به اینکه کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پراید اعلام کردند، به شهروندان هشدار داد: استفاده از کلاه ایمنی نقشی گسترده در پیشگیری از تلفات جانی راکبان موتور سیکلت در هنگام تصادف دارد./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group