پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

آئین تجلیل از ۶۳ نویسنده دشتستانی با چاپ بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب و رونمایی از کتاب با حضور فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین در تالار هنر مجتمع شهید شاهینی برازجان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، این آئین روز پنج شنبه 4 آذر ماه به همت انجمن اهل قلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان با همکاری شورا و شهرداری برازجان در تالار هنر مجتمع شهید شاهینی برازجان برگزار شد.
فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان در این مراسم اظهار داشت: شهرستان دشتستان به سبب سوابق درخشان تاریخی و نیروی توانمند انسانی از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه های مختلف خصوصا در حوزه فرهنگ و هنر دارد و داشتن این تعداد نویسنده و چاپ کتاب موجب مباهات است.
وی تجلیل از نویسندگان را در گسترش فرهنگ مطالعه موثر دانست و تصریح کرد: این حرکت اشتیاق افراد را برای روی آوردن به کتاب و کتابخوانی افزایش می دهد و این مراسمات باید هر ساله در آبان ماه برگزار شود.

nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1nevisandegan tajlil d1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group