جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مرکز فرهنگی آموزشی فرتورگران استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته ی کتاب و کتابخوانی در جزیره شیف تور عکاسی و اهدای کتاب برگزار کرد.

به گزارش دیارجنوب، این مراسم صبح روز جمعه ۲۸ آبان ماه در جزیره شیف با حضور محمد یوسفی رییس مرکز فرتورگران، زینب یوسفی مدیر و سعید تنگستانی مدرس مرکز فرتورگران، اعضاء شورا، دهیار، بزرگان جزیره و عکاسان مرکز فرتورگران برگزار شد.
زینب یوسفی ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی بیان کرد: تعداد ۳۵۰ جلد کتاب با همکاری کتابخانه ی فرتورگران، اداره کل فرهنگ و ارشاد بوشهر، اهدا کنندگان کتاب و هنرآموزان مرکز فرتورگران تهیه و به کودکان و نوجوانان جزیره شیف اهدا شد.

toor akasi shif 1
وی ضمن تشویق افراد به کتابخوانی افزود: تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی منجر به تقویت آگاهی عمومی و نشاط اجتماعی می شود.
محمد یوسفی در این مراسم با اشاره به اینکه جزیره شیف استان بوشهر فاقد کتابخانه عمومی است، افزود: از مسئولان استان و شورا، دهیاری و بزرگان محلی خواستاریم تا با احداث و برپایی کتابخانه عمومی نیاز جامعه ی فرهنگی جزیره را برطرف کنند.
وی بیان داشت: مرکز فرتورگران به جهت حمایت برای برپایی کتابخانه عمومی در جزیره شیف اعلام آمادگی می کند.
آقای بن هلال رییس شورای جزیره شیف با تقدیر و خوش آمدگویی به مسئولین و هنرآموزان فرتورگران بیان داشت: پیگیری های را ازطریق استانداری جهت برپایی کتاب خانه عمومی داشته اند که با مساعدت مسولین استانی،انشاالله بتوانیم در آینده ای نزدیک کتابخانه عمومی جزیره شیف را برپا کنیم.
این برنامه در کنار ساحل، در دو محله جزیره شیف و همچنین در زمین فوتبال این جزیره برگزار شد.

toor akasi shif 1toor akasi shif 1toor akasi shif 1toor akasi shif 1toor akasi shif 1toor akasi shif 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group