جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

به مناسبت هفته بسیج، همایش رسانه مطالبه‌گر در بوشهر با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول سازمان بسیج رسانه کشور برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، فرمانده سپاه استان بوشهر ظهر دوشنبه در این همایش اظهار داشت: رسانه‌ها نقش جدی در جامعه دارند و شکل‌دهنده و حیات دهنده به واقعیات موجود جامعه هستند.
سردار علی رزمجو به تأثیر رسانه‌ها بر آگاهی و رفتار مردم اشاره کرد و ادامه داد: رسانه‌ها نقش اساسی در حیات اجتماعی و فرهنگی جامعه ایفا می‌کنند.
وی خواستار ترویج امید در جامعه توسط رسانه‌ها شد و بیان کرد: رسانه‌ها اخبار را برای امیدواری مردم ایران اسلامی ناامیدکردن دشمنان منعکس کنند.

hamayesh motalebegar
مسئول بسیج رسانه استان بوشهر بیان کرد: این همایش در راستای تقویت دانش و توانمندی رسانه‌های استان بوشهر در حوزه مطالبه‌گری برگزار شده است.
عبدالله نجفی افزود: همایش رسانه مطالبه‌گر در بوشهر با سخنرانی فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عباس محمدیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور برگزار شد.
نشست با مدیران رسانه استان و نشست‌های جداگانه‌ای با مسئولان استانی از برنامه‌های معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و مسئول سازمان بسیج رسانه است./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group