پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به حمایت از رسانه‌های مطالبه‌گر گفت: احداث مسکن برای خبرنگاران تسهیل شود.

به گزارش دیارجنوب، عباس محمدیان ظهر سه‌شنبه در همایش رسانه مطالبه‌گر در بوشهر به تفاوت‌های انتقاد و مخالفت اشاره کرد و اظهار داشت: باید به دنبال جذب منتقدین باشیم و از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه باید قواعد و اصول مطالبه‌گری را به خوبی بیاموزیم، تصریح کرد: در مطالبه‌گری باید به اصل خیرخواهی توجه شود و اخلاق و احترام در دستور کار باشد.

basij resane
رئیس سازمان بسیج رسانه با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری باید بر اساس آرمان‌خواهی انجام شود افزود: خروجی فعالیت‌های مطالبه گری باید یک نقشه راه مناسب باشد.
وی یکی از آسیب‌های بزرگ در شور را جریان تحریف دانست و ادامه داد: به منظور تقویت رسانه مطالبه‌گر در جبهه انقلاب باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و این موضوع یکی از اولویت‌های بسیج رسانه است.
محمدیان با تاکید بر تشویق رسانه‌ها و خبرنگارانی که در حوزه مقابله با فساد فعالیت دارند اضافه کرد: خبرنگارانی که در حوزه عدالت و برای رفع مشکلات مردم تلاش دارند نیز باید مورد توجه قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه صنفی رسانه‌ها رقم خواهد خورد گفت: مسکن خبرنگاران پیگیری و دنبال می‌شود و انتظار داریم به توجه به بنیه ضعیف خبرنگاران، تدابیری اتخاذ شود که این قشر با کمترین دردسر صاحب مسکن شوند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group