پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان دیلم کشف شد.

به گزارش دیارجنوب، سردار حیدر سوسنی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در پی رصد اطلاعاتی مبنی برحمل و توزیع یک محموله موادمخدر از یکی از استان های جنوب شرقی کشور به استان بوشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی دیلم با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی در یک عملیات هماهنگ با شناسایی خودرو های حامل مواد و محل عبور قاچاقچیان در محور خروجی این شهرستان به طرف استان های غربی کشور ۲ دستگاه خودروی سواری توقیف و در این ارتباط ۲ نفر دستگیر شدند.

kashf mavadmokhader
سوسنی ادامه داد: با انجام بازجویی‌های فنی و پلیسی و بازرسی از خودرو های متهمان ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
وی با تاکید بر مبارزه قاطع و همیشگی پلیس با پدیده موادمخدر عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه اخبار در زمینه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر موضوع را از طریق تماس تلفنی ۱۱۰ برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به پلیس گزارش کنند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group