پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

سرپرست شهرداری برازجان گفت: به منظور ایجاد چشم اندازی زیبا، ۱۲ هزار نهال درخت و گل در مناطق مختلف شهر توسط شهرداری کاشته شد.

به گزارش دیارجنوب، امرالله عباسی گسترش طراوت و شادابی در فضای شهری را یک ضرورت دانست و اعلام کرد: با توجه به اقلیم مناطق جنوبی کشور، باید از فصول پاییز، زمستان و بهار بهترین استفاده را برد و فضاهای سبز شهری را جلوه خاصی بخشید تا شهروندان بیشترین استفاده را ببرند.
وی افزود: توسعه فضای سبز راه اصلی مقابله با مناظر شهری آشفته، متراکم و فاقد عناصر طبیعی است و این موضوع تاثیر مستقیمی بر سلامت روحی و روانی شهروندان عزیز شهرمان دارد.

nahalkari shahrdari 1
سرپرست شهرداری برازجان گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری برازجان به رسم هر سال اقدام به کاشت شمار زیادی نهال از گونه‌های مختلف گل و گیاه کرده تا گامی شایسته در جهت گسترش طراوت و شادابی در فضای شهری برازجان بردارد.
وی توسعه فضای سبز شهری در مناطق محروم شهر را اولویت خواند و تصريح كرد: در این برنامه که طی روزهای اخیر آغاز گردیده حدود ۱۲ هزار نهال درخت و گل خریداری شده به تدریج در محل‌های از پیش تعیین شده به‌خصوص مناطق کمتر توسعه یافته و نقاطی که با کمبود درخت و فضای سبز مواجهند، کاشته خواهد شد.
عباسی افزود: این نهال ها شامل حدود ۲۳ گونه‌ی مختلف از جمله گل کاغذی مصری و رنگی، برهان‌گلی، شمشاد، سه‌پستان، ابریشم، شاهپسند، پالم و... خواهند بود.
وی ادامه داد: به جهت افزایش کیفیت خدمت رسانی و کاهش هزینه ها در این حوزه نسبت به تجهیز واحد فضای سبز اقدام شد و تجهیزاتی نظیر چمن زن موتوری، شمشاد زن موتوری، حاشیه زن موتوری و اره تلسکوپی به این واحد افزوده شد.
امرالله عباسی در پایان ا اعلام کرد: امید می‌رود تلاشهای همکاران بخشهای مختلف شهرداری مورد رضایت و توجه شهروندان قرار بگیرد و همشهریان عزیز نیز با محافظت از فضاهای سبز شهری به عنوان بخشی از اموال عمومی شهر، به زیباتر شدن شهر تاریخی و عزیزمان کمک کنند.

nahalkari shahrdari 1nahalkari shahrdari 1nahalkari shahrdari 1nahalkari shahrdari 1nahalkari shahrdari 1nahalkari shahrdari 1nahalkari shahrdari 1nahalkari shahrdari 1nahalkari shahrdari 1nahalkari shahrdari 1nahalkari shahrdari 1nahalkari shahrdari 1nahalkari shahrdari 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group