سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

امام جمعه برازجان گفت: استاندار هر چه زودتر مدیران انقلابی، مردمی و کارآمد را جایگزین مدیران خنثی، بی خاصیت و ناکارآمد کند.

به گزارش دیارجنوب، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان با گرامیداشت آغاز هفته بسیج با اشاره به فلسفه تشکیل نیروی بسیج اظهار داشت: ایجاد آمادگی دفاعی در توده مردم، مشارکت دادن مردم در امنیت و دفاع، تحکیم پیوند مردم با نظام و انقلاب، تقویت نیروهای مسلح در انجام وظایف، مقابله با حوادث و بلایای طبیعی، ایجاد آمادگی برای کمک به اجراییات، مقابله با انواع توطئه‌های دشمنان انقلاب از جمله موارد در فلسفه تشکیل بسیج است.
امام جمعه برازجان با اشاره به صد روزگی دولت سیزدهم به جنبه رویکردی آن اشاره کرد و افزود: امتیاز مهم و اساسی دولت کنونی نگاه‌های انقلابی و رویکردهای صحیح رئیس جمهور و اعضای دولت در عرصه سیاست خارجی است.

mosle emamjomeh
وی گفت: از جنبه روحی و انگیزشی نیز دولت سیزدهم در همین سه ماه نشان داده است دولت در میدان است و از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است.
امام جمعه برازجان بیان کرد: شخص آیت الله رئیسی و وزرای کابینه بدون وقفه از روز اول در میان مردم و در صحنه حاضر بودند از دیدارهای صمیمی با مردم تا سفرهای استانی تا حضور فوری در صحنه‌های حادثه: زلزله، سیل و غیره از این موارد است
وی گفت: ابعاد دیگر این روحیه پاسخگویی به مردم، ساده زیستی و روحیه همگرایی با دیگر قوا و دستگاه‌ها است که به خوبی مشاهده می‌شود.
وی به جنبه عملکردی دولت اشاره کرد و اضافه کرد: در جنبه عملکردی نیز دولت در صد روز گذشته اقدامات خوبی داشته است که در حد خود یک نصاب مقبول به شمار می‌آید.
بلاتکلیفی و بی انگیزگی در میان مدیران فعلی
امام جمعه برازجان یادآور شد: موفقیت دولت در واکسیناسیون عمومی، در پرداخت حقوق کارمندان بدون خلق پول و استقراض، سفرهای استانی، تأمین کالاهای راهبردی تا چند ماه آینده، توفیق در کاهش رشد نرخ سیمان و آهن و برخی اقلام دیگر، خروج مسکن از رکود با طرح ساخت یک میلیون مسکن، تعامل فعال وزارت خارجه با کشورهای همسایه و چین و روسیه و بعضی کشورهای غربی که منجر به آزادسازی چهار میلیارد دلار دارایی‌های ایران شد و همچنین عضویت ایران در سازمان شانگهای از اقدامات موفق دولت در سیاست خارجی است.
وی خاطرنشان کرد: این رویکرد و روحیه و این بخش از عملکرد دولت قابل دفاع و تقدیر است.
وی به بلاتکلیفی و بی انگیزگی در میان مدیران فعلی اشاره کرد و افزود: علی رغم تغییر دولت متأسفانه بسیاری از مدیران ادارات استان و شهرستان همچنان حالت انتظار و بلاتکلیفی دارند و برای ایفای مسؤولیت و انجام وظیفه انگیزه و علاقه‌ای ندارند و پاسخگوی مشکلات مردم نیستند.
حجت الاسلام مصلح بیان کرد: به صورت میدانی در میان مردم حضور ندارند، به مناطق محروم و روستاهای تحت پوشش سر نمی‌زنند، علاقه و تمایلی برای حضور در اجتماعات مذهبی و انقلابی همچون نماز جمعه، جماعت و مساجد ندارند.
وی گفت: از استاندار مردمی و انقلابی درخواست داریم هر چه زودتر به این وضعیت پایان دهند مدیران انقلابی، مردمی و کارآمد را جایگزین مدیران خنثی، بی خاصیت و ناکارآمد کنند تا بیش از این مردم استان از ضعف مدیریتی صدمه و آسیب نبینند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group