پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در نشست شورای عالی هواپیمایی کشوری مصوب شد که قیمت بلیت هواپیما از ابتدای آذر و همزمان با پایان محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر در پروازها، کاهش یابد.

به گزارش دیارجنوب، نشست شورای عالی هواپیمایی به منظور تعیین تکلیف قیمت بلیت هواپیما پس از اجرای رفع محدودیت ۶۰ درصدی ظرفیت پرواز که قرار است از ابتدای آذرماه انجام شود، با حضور «رستم قاسمی»، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
«محمد محمدی‌بخش»، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری در این خصوص گفت: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در شورای عالی هواپیمایی و موضوعاتی نظیر رفع محدودیت ۶۰ درصدی ظرفیت پذیرش پرواز و افزایش ظرفیت پرواز‌ها و با توجه به استدلال‌های مطرح شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری، نماینده شرکت‌های هواپیمایی و سایر اعضای شورا، توافق بر این شد که از ابتدای آذرماه نرخ بلیت هواپیما به میزانی که متعاقبا اعلام خواهد شد، کاهش یابد.

havapeimaوزیر راه و شهرسازی دو روز پیش از جلسه مشترک با ایرلاین‌ها خبر داده بود و اعلام کرد کاهش سن ناوگان و تلاش برای کاهش نرخ بلیت هواپیما در دستور کار است.
وی تاکید کرد که جلسه مشترک با ایرلاین‌ها با هدف بررسی و کاهش قیمت بلیت هواپیما ادامه خواهد داشت.
رستم قاسمی هم چنین گفت: از ورود ناوگان جدید به صنعت حمایت می‌شود، دستور کار ما جوان‌سازی ناوگان است و همین‌طور لازم است در بخش خدمات فرودگاهی ارتقا انجام شود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group