پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس اتاق اصناف دشتستان گفت: تناسبی بین جمعیت و تعداد فروشگاه های زنجیره ای در شهرستان وجود ندارد.

به گزارش دیارجنوب، روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه در دیدار رئیس اتاق اصناف با فرماندار دشتستان، موضوع افتتاح بیش از حد فروشگاه های زنجیره ای و راهکارهای جلوگیری از رشد بی رویه آنها که منجر به نارضایتی کسبه، خسارت و زیان مالی به فروشگاه های محلی شده و علت تعطیلی تعداد زیادی از فعالان صنفی در رسته های سوپرمارکت، خوار و بار و آرایشی و بهداشتی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

asnaf farmandar 1
حسین کمالی رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان در این دیدار ضمن ابراز نگرانی شدید از افتتاح بیش از حد فروشگاه های زنجیره، بیان داشت: هیچ تناسبی بین جمعیت و تعداد این فروشگاه ها وجود ندارد و با توجه به اینکه تخفیفات اعلامی این فروشگاه ها نیز گول زننده و بعضا کاذب است.
وی با اشاره به درخواست ها و مراجعات متعدد کسبه ای که معاش خانواده و کسب و کارشان مورد هجمه و تهدید این فروشگاه ها قرار گرفته، اظهار داشت: اتاق اصناف ملجا و پناهگاه کسبه و بنده نیز نماینده قانونی اصناف شهرستان بوده و خواستار کمک و دخالت فوری فرماندار دشتستان و هریک از مسئولین تاثیر گذار شهرستان و مرکز استان در این مقوله حساس و حیاتی برای اصناف هستم.
نورزی فرماندار شهرستان دشتستان نیز ضمن پذیرفتن دغدغه های بحق کسبه قول مساعد داد که در اسرع وقت با مسئولین ارشد و مرتبط استان تماس گرفته و پیگیر این موضوع خواهد شد.

asnaf farmandar 1asnaf farmandar 1asnaf farmandar 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group