پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از سقوط دو دختر ۱۲ و ۱۶ ساله از طبقه هفتم یکی از ساختمان‌ها در مجتمع‌های شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل ازهمشهری‌آنلاین، دکتر فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح امروز (۱۹ آبان) گفت: این حادثه ساعت ۵ بامداد ۱۷ آبان‌ رخ داد که دختر ۱۶ ساله در همان صحنه حادثه بر اثر شدت جراحات فوت کرد.
وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: دختر ۱۲ ساله با آمبولانس به بیمارستان شهید محمدی منتقل شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت و حال او وخیم است.
نحوه سقوط دو دختر نوجوان در بندرعباس در حال بررسی است
سرهنگ تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی بندرعباس ظهر امروز (۱۹ آبان) درباره نحوه سقوط دو دختر نوجوان گفت: در پی اعلام سانحه واقع در مجتمع مسکونی یاس بندرعباس، بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۶ درخت سبز به محل اعلامی اعزام شدند.

hadese
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر دختر نوجوان از بلندی طبقه ششم و بالکن مجتمع یاس به دلیل نامعلومی سقوط کرده‌اند و حال وخیمی دارند.
سرهنگ دولتیاری بیان کرد: با حضور عوامل اورژانس و بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و پس از بررسی صحنه هر دو سانحه‌دیده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که متأسفانه بر اثر این حادثه یک نفر از مصدومان فوت و حال نوجوان دیگر نیز وخیم گزارش شده و تحت درمان است.
فرمانده انتظامی بندرعباس با بیان اینکه با توجه به اظهارات شاهدین صحنه و بررسی‌های اولیه تا این لحظه احتمال وقوع هرگونه جنایت و خودکشی منتفی است، گفت: طی بررسی‌های اولیه علت این سانحه، سهل‌انگاری افراد حادثه‌دیده و نشستن روی بالکن فاقد حصار ساختمان عنوان می‌شود.
سرهنگ دولتیاری با تأکید بر اینکه تحقیقات پلیسی در این زمینه جهت پی بردن به زوایای پنهان و نحوه کامل ماجرا در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد، افزود: گزارش نهایی پس از بررسی‌های تخصصی و ارائه نظریه پزشک قانونی به صورت تکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group