جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان از نجات جان کوهنورد سقوط کرده در ارتفاعات بام بلند این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، حمیدرضاشبانکاره فرد با اعلام این خبر اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۰:۰۵ دقیقه شامگاه 17 آبان ماه، گزارش سقوط از ارتفاعات منطقه بام بلند دشتستان به مرکز پیام اورژانس دشتستان اعلام گردید.
وی اضافه کرد: ‌مصدوم که به همراه یک گروه ۳۵ نفره مشغول کوهنوردی بوده اند بدلیل لغزندگی مسیر و عدم دید مناسب در شب دچار حادثه سقوط گردید که بلافاصله به محض اطلاع از حادثه به دلیل صعب العبور بودن مسیر از هلال احمر شهرستان جهت امداد در کوهستان درخواست کمک شد.

hadese
شبانکاره فرد گفت: پس از چندین ساعت عملیات امداد و نجات حوالی ساعت ۳ بامداد مصدوم که از ناحیه کمر دچار آسیب شده بود و وضعیت عمومی ناپایدار بود تحویل اورژانس ۱۱۵ گردید که بعد از انجام ارزیابی و مراقبت های درمانی لازم توسط پرسنل اورژانس به بیمارستان شهید گنجی منتقل شد.
وی ضمن تشکر از پرسنل اورژانس و مدیریت و تیم عملیات امداد ونجات هلال احمر شهرستان، خاطر نشان کرد: مردم در روزهایی که باراندگی صورت گرفته بدلیل لغزندگی مسیر و در موقع شب بدلیل عدم دید مناسب از کوهنوردی خودداری کرده تا از وقوع چنین حوادثی پیشگیری شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group