شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

استاندار بوشهر گفت: ️اکنون سه بیمارستان توسط بخش خصوصی در استان بوشهر در حال ساخت است که تسریع در روند پیشرفت این مراکز درمانی با حمایت‌های ویژه از جمله پرداخت تسهیلات اعتباری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده صبح امروز در بازدید از مراکز درمانی در حال ساخت بوشهر اظهار داشت: ️اکنون سه بیمارستان توسط بخش خصوصی در استان بوشهر در حال ساخت است که تسریع در روند پیشرفت این مراکز درمانی با حمایت‌های ویژه از جمله پرداخت تسهیلات اعتباری در دستور کار قرار دارد.
استاندار بوشهر افزود: از سرمایه‌گذاران بخش درمانی حمایت ویژه می‌شود و راهکارهای لازم برای تسریع در تکمیل آنها در دستور کار قرار دارد که بر اساس برنامه مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

bimarestan b1
وی یکی دیگر از واحدهای درمانی در حال ساخت را بیمارستان ۱۷ شهریور دشتستان دانست و خاطرنشان کرد: این مرکز درمانی در حال ساخت است و بیمارستان عسلویه هم به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
محمدی زاده بیان داشت: چند واحد درمانی پیشرفته در شهرهای بوشهر، گناوه، عالیشهر، کنگان و دیگر نقاط استان بوشهر با مشارکت بخشی خصوصی و دولتی در حال ساخت هستند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group