پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر گفت: ادارات استان بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به این شرکت بدهی دارند و در راستای سرعت بخشی به روند اجرای طرح‌ها باید زمینه پرداخت آن فراهم شود.

به گزارش دیارجنوب، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نشست با شهردار و مدیران شهرداری بوشهر عنوان کرد: اکنون ۳۰ هزار مترمکعب آب موردنیاز ساکنان شهر بوشهر از طریق آب شیرین کن تامین می‌شود و همچنین عملیات اجرایی تامین ۵۲ هزار مترمکعب آب از طریق دستگاه‌های آب شیرین کن در حال اجرا است.
وی ادامه داد: با بهره برداری از آب‌شیرین‌کن‌ها، نوبت بندی آب در مرکز استان برطرف می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: در شهر بوشهر و به‌ویژه محلات جنوبی حدود ۴ هزار انشعاب غیرمجاز وجود دارد که ساماندهی آن به وضعیت تامین آب پایدار کمک می‌کند.

aab jalase
حمزه پور بیان کرد: مطالبات شرکت آب و فاضلاب استان از ادارات دولتی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است که انتظار داریم برای سرعت بخشی به روند اجرای طرح‌ها، زمینه برای پرداخت آن فراهم شود.
وی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از نظر اعتباری امسال دریافتی از استانداری نداشته است که این وضعیت مشکلات این شرکت را دوچندان کرده است.
شهردار بندر بوشهر نیز گفت: با هدف ساماندهی وضعیت حفاری‌ها در بوشهر تشکیل کارگروه حفاری با حضور شهرداری بندر بوشهر و دستگاه‎های دارای کار حفاری مانند آب، برق، گاز و مخابرات ضرورت دارد.
حسین حیدری افزود: در خیلی از موارد دستگاه‌ها بدون تشکیل نشست کمیته حفاری اقدام به حفاری می‌کنند و این در حالی است که با برگزاری نشست هماهنگی، حفاری‌ها به نحو مطلوب تری انجام می‎گیرد.
وی ادامه داد: در حفاری‌هایی که صورت می‌گیرد باید زمان بخوبی مدیریت شود تا از نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.
شهردار بوشهر با تاکید بر اینکه دستگاه حفار باید به شهروندان اطلاع‌رسانی کند، بیان کرد: تاخیر در کار ترمیم و همچنین انجام کار بی‌کیفیت در ترمیم همواره باعث نارضایتی شهروندان بوشهری شده است که باید دستگاه‌های حفار از تکرار این رویه جلوگیری کنند.
حیدری عنوان کرد: درباره بدهی‌های شرکت آبفا و شهرداری بندر بوشهر نسبت به یکدیگر باید با تشکیل کارگروهی زمینه تهاتر بدهی‌ها فراهم شود./ باشگاه خبرنگاران

استان بوشهر

Template Design:Dima Group