جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

در جلسه تنظیم بازار استان بوشهر، خرید تولیدات استان توسط پتروشیمی های پارس جنوبی و انتقاد از تفاوت قیمت محسوس در فروشگاه‌ها مطرح شد.

به گزارش دیارجنوب، این آئین شامگاه چهارشنبه 12 آبان ماه با حضور علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.
انتقاد معاون استاندار از تفاوت قیمت محسوس در فروشگاه‌های مختلف شهر بوشهر
علی باستین چهار شنبه‌شب در نشست تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر به مردم اظهار داشت: مردم نیاز به حمایت دارند و مسئولان باید در حد توان و پتانسیل خود برای کم کردن مشکلات مردم گام بردارند.
وی با انتقاد از تفاوت محسوس قیمت در فروشگاه‌های مختلف شهر بوشهر افزود: در حال حاضر در سطح شهر بوشهر، مغازه‌های مختلف، تفاوت قیمتی محسوسی دارند و این به هیچ وجه زیبنده نیست و سازمان‌های نظارتی به ویژه اداره صمت و همچنین تعزیرات حکومتی و بازرسی باید ورود کنند.

neshaste tanzim bazar b 1
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: این مساله و تفاوت قیمتی محسوس، بین شهر بوشهر و شهرستان‌ها نیز مشاهده شده و باید نرخ سود متعارف لحاظ شود و از گرانفروشی جلوگیری شود.
باستین تصریح کرد: فعال‌سازی میدان میوه و تره‌بار مرکز استان از مطالبات مهم مردمی است که باید مورد توجه جدی شهرداری بوشهر قرار گیرد.
وی بیان کرد: قرار بود در سال گذشته ۵ مرکز و جایگاه عمده توزیع میوه و تره‌بار در شهر بوشهر راه‌اندازی شود که فقط ۲ مرکز ایجاد شده و شهرداری باید ورود کند.
معاون استاندار بوشهر خواستار تامین میوه شب عید شد و گفت: از هم اکنون باید اقدامات لازم برای تامین میوه با قیمت مصوب انجام شود تا شب عید دچار مشکل نشویم.
باستین ابراز داشت: سامانه جامع تجارت از اقدامات ارزشمند اداره کل صمت استان است که انتظار داریم تمام کالاهای گروه یک تا ۳ در این سامانه عرضه شوند.
وی خواستار حمایت از تولیدکنندگان استان شد و افزود: شرکت‌های بزرگ باید مایحتاج خود را از تولیدکنندگان استان تامین کنند و اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان باید ساز و کار لازم را اتخاذ کند.

neshaste tanzim bazar b 1
خرید تولیدات استان بوشهر توسط پتروشیمی‌های پارس جنوبی
سید حسین حسینی در این نشست اظهار داشت: تولیدکنندگان استان نیاز به حمایت مسئولان استانی دارند و خرید کالاهای تولیدی این عزیزان در واقع بهترین کمک به آنهاست.
وی افزود: استان بوشهر در تولید خرما و میگو و گوجه‌فرنگی خارج از فصل و همچنین در سایر محصولات زراعی و همچنین محصولات دریایی دارای جایگاه ممتازی در کشور است و کیفیت تولیدات استان نیز بسیار خوب است که امیدوارم شاهد استقبال بازار از محصولات آنها باشیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از خرید تولیدات استان بوشهر توسط پتروشیمی‌های پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: با رایزنی صورت گرفته، مقرر شد محصولات مهم از جمله خرما و میگو که در استان تولید می‌شود، توسط شرکت‌های پتروشیمی و سایر شرکت‌های بزرگ صنعتی مستقر در استان، خریداری شود.
حسینی از برپایی نمایشگاه تولیدات استان بوشهر در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: با موافقت معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، این نمایشگاه با هزینه وزارت نفت در پارس جنوبی برپا می‌شود و تولیدکنندگان خرد، کالاهای خود را عرضه می‌کنند.
وی بیان کرد: این نمایشگاه ۲۴ آبان امسال به مدت ۳ روز توسط هلدینگ خلیج فارس برپا می‌شود و محصولات تولیدی استان از جمله پوشاک و خرما و میگو و قاشق و چنگال و ....عرضه می‌شود.
حسینی یادآور شد: باید ساز و کار لازم برای خرید محصولات تولیدکنندگان استان توسط پارس جنوبی نهادینه شود و به فضل خدا تا پایان امسال به نتایج خوبی خواهیم رسید./ بازار

neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1neshaste tanzim bazar b 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group