پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

عضو شورای شهر برازجان گفت: ضرب الاجل هفت روزه‌ای توسط استانداری بوشهر برای انتخاب شهردار مشخص شد و در هفته‌های قبل گزینه‌های مربوطه برنامه خود را ارائه دادند و علی نامی نظری به عنوان تنها گزینه به شرح برنامه‌های خود پرداخت که در نهایت مرتضی قدوسی با چهار رأی به عنوان شهردار جدید معرفی شد.

به گزارش دیارجنوب، مخاطبان خبرگزاری با ثبت سوژه ای در بخش فارس‌من سوژه ای با عنوان «پیگیری شفافیت از شورای شهر برازجان در فرایند انتخاب شهردار» ثبت و خواستار پیگیری این موضوع کردند که خبرنگار فارس جهت روشن شدن و پاسخ به سؤالات مردمی به سراغ تعدادی از اعضای شورای شهر برازجان رفت.
مصیب غریب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: جلسه انتخاب شهردار به صورت لایو در شبکه‌های اجتماعی برای مردم پخش شد و شفافیت به صورت وضوح قابل رویت بود.
عضو شورای شهر برازجان ادامه داد: در ابتدای کار بهزاد احمدی فرد به عنوان سرپرست و شهردار برازجان معرفی شد که حکم وی توسط استاندار بوشهر امضا نشد.

shahrdari borazjan
غریب زاده تصریح کرد: ضرب الاجل هفت روزه‌ای توسط استانداری بوشهر برای انتخاب شهردار مشخص شد و در هفته‌های قبل گزینه‌های مربوطه برنامه خود را ارائه دادند و علی نامی نظری به عنوان تنها گزینه به شرح برنامه‌های خود پرداخت که در نهایت مرتضی قدوسی با چهار رأی به عنوان شهردار جدید معرفی شد.
عضو شورای شهر برازجان بیان کرد: قدوسی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق، دارای ۱۵ سال سابقه اشتغال در شهرداری برازجان، مدیر دفتر شهردار، مدیر روابط عمومی، عضو شورای اسلامی برازجان، عضو هیات مدیره اتوبوسرانی و آتش نشانی شهرداری برازجان را در کارنامه خود دارد.
غریب زاده با بیان اینکه انتخاب شهردار جدید برازجان بدون هیچ فشاری صورت گرفته است گفت: مرجع تعیین مدیریت میانی استانداری است و شورا پس از انتخاب باید اقدام به نامه نگاری با استانداری کند.
محراب بنافی دیگر عضو شورای شهر برازجان گفت: انتخاب شهردار برازجان به طور کامل شفاف صورت گرفت و توسط رسانه‌ها مورد پوشش قرار داده شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group