پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: مشکل فروش واحد‌های تولیدی دشتستان با بازاریابی حرفه‌ای مرتفع می شود.

به گزارش دیارجنوب، شهسوار قایدی بعدازظهر سه شنبه 11 آبان ماه در حاشیه بازدید از شرکت آب آشامیدنی دیانوش گستر بهاران در شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: امسال با توجه به عزم دولت و سیاست کشور در راستای تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و خروج از رکود واحدهای تولیدی در زمینه ایجاد نقدینگی برای واحدهای تولیدی مشکل‌دار کمک می‌شود و در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای انجام می گیرد.
وی با اشاره به اشتغالزایی ۱۲ نفری شرکت دیانوش گستر بهاران و برخی از مشکلات درخصوص آبفا، گفت: مشکل اصلی این شرکت در امر بازاریابی با استفاده از ظرفیت ها و در راستای تحقق شعار سال می تواند برطرف شود.

sherkat aab madani 1
قایدی با اشاره به برخی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی دشتستان، گفت: واحدها با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کنند که مهمترین آنها نداشتن بازار فروش و توان رقابت در بازارهای خارجی است.
وی با اشاره به این‌که مشکل فروش واحد‌های تولیدی با بازاریابی حرفه‌ای مرتفع می‌شود، گفت: کمتر کسی پیدا می شود که همزمان تولید کننده، بازاریاب و فروشنده باشد؛ بنابراین یکی از راه‌های موثر در افزایش تولید حضور بازاریاب‌های حرفه‌ای در کارخانجات است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: امیدواریم با رفع موانع، شاهد توسعه و اشتغالزایی بیشتر در واحدهای تولیدی شهرستان باشیم.
این بازدید با حضور فرماندار دشتستان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و معاونین فرمانداری انجام شد.

sherkat aab madani 1sherkat aab madani 1sherkat aab madani 1sherkat aab madani 1sherkat aab madani 1sherkat aab madani 1sherkat aab madani 1sherkat aab madani 1sherkat aab madani 1sherkat aab madani 1sherkat aab madani 1sherkat aab madani 1sherkat aab madani 1sherkat aab madani 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group