پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

سرپرست شهرداری برازجان گفت: ساماندهی پارک‌های شهر از مهمترین اولویت‌ کاری شهرداری است که در این راستا برنامه‌های متعددی مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش دیارجنوب، امرالله عباسی در بازدید از پارک‌های سطح شهر اظهار داشت: توسعه سرانه‌ فضای سبز یکی از مهم‌ترین نیازهای هر شهر است و برای اینکه در این خصوص بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم باید از فضاهای سبز موجود نگهداری کرده و یا با ساماندهی آنها گام‌های خود را به سمت توسعه فضاهای سبز برداریم.
عباسی لزوم توجه به پارکهای شهر را از ضرورت زندگی شهری دانست و در این خصوص گفت: مدیریت در پارک ‌های شهر و اهمیت دادن به فضای سبز و کاشت نهال منجر به ارتقاء شاخص های محیط ‏زیستی می‏ شود، از این رو بهسازی پارک های کمال آباد، علی آباد و محله گرمسیری در دستور کار فوری شهرداری قرار گرفته است.

tajhiz park borazjan 1
سرپرست شهرداری برازجان گفت: از دیگر فضاهای سبز شهری(پارک ها)سرکشی بعمل می آید و به مرور کلیه ی نواقصات موجود در پارک ها رفع خواهد شد.
وی افزود: رفع نواقص روشنایی، رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی، بهسازی و اضافه نمودن نیمکت‌ها، تجهیز وسایل بازی و ورزش صبحگاهی ،هرس درختان، نصب سطل‌های زباله، چمن زنی و رنگ‌آمیزی و مرمت کف سازی ها از مهمترین اقدامات اجرایی در این زمینه است.
عباسی افزود: همچنین در راستای رسیدگی بیشتر به سرویس بهداشتی های موجود در پارک ها قصد واگذاری به بخش خصوصی داریم که رضایت مندی بیشتر شهروندان را به همراه خواهد داشت.

tajhiz park borazjan 1
سرپرست شهرداری برازجان با اعلام اینکه رسیدگی به وضعیت فضاهای سبز شهری در راستای ایجاد فضاهای مفرح عمومی برای استفاده عموم بسیارضروری است، اذعان داشت: با هدف زیبا سازی منظر شهر مطالعات لازم جهت اجرای طرح عملیات ساماندهی پارک ها انجام شده است و در حال حاضر با اولویت پارک های محله گرمسیری، کمال آباد و علی آباد در حال ساماندهی مي باشند.
عباسی با اشاره به نقش و اهمیت پارک ها و فضاهای سبز در روحیه شهروندان بیان کرد: وجود پارک های محلی در مناطق مختلف شهر تاثیر خوبی بر برون رفت از کسالت و تغییر روحیه شهروندان دارد، تاثیر فضای سبز در تامین آرامش، آسایش، امنیت روحی، ایجاد انگیزه و الهامات فکری و هنری نیز بسیار زیاد است.
وی یادآور شد: تعداد زیادی از پارک های شهر نیازمند بازسازی کلی داشته و با تغییر طرح، مبلمان ‌و فضای محیطی باعث استقبال بیشتر شهروندان خواهد شد.

tajhiz park borazjan 1tajhiz park borazjan 1tajhiz park borazjan 1tajhiz park borazjan 1tajhiz park borazjan 1tajhiz park borazjan 1tajhiz park borazjan 1tajhiz park borazjan 1tajhiz park borazjan 1tajhiz park borazjan 1tajhiz park borazjan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group