جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی خرما، فرآوری و صنایع وابسته با حضور ۱۵ استان از جمله بوشهر و ۶ کشور در شیراز افتتاح شد.

به گزارش دیارجنوب، این نمایشگاه شامگاه چهارشنبه پنجم آبان ماه با شعار "تولید، اشتغال و صادرات پایدار با توسعه زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی" با حضور حدود 70 شرکت داخلی از 15 استان و نمایندگانی از کشورهای پاکستان، روسیه و افغانستان در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز بکار کرد.
برندسازی و معرفی خرمای تولیدی استانهای خرماخیز ایران به داخل و خارج کشور از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می شود.
هیئت‌های تجاری از کشورهای پاکستان، افغانستان، قزاقستان، هند، روسیه و عمان نیز در این نمایشگاه حضور دارند و در حاشیه این نمایشگاه نخستین نمایشگاه عکس و اولین رویداد شناسایی نیازهای فناورانه ( مهندسی معکوس ؛ Reverse Pitch) برای شرکت‌های استارت آپی و فناورانه در حوزه خرما، فرآوری و صنایع مرتبط برگزار می‌شود.
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی خرما، فرآوری، صنایع وابسته و مکانیزاسیون نخلستان از روز چهارشنبه پنجم تا شنبه هشتم آبان ماه از ساعت 16 تا 21:30 در سالن‌های سرو، بهار و نرگس از مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس پذیرای بازدیدکنندگان است.
ابوالقاسم محمدزاده، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز در افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشت و از غرفه ها بازدید کرد.

namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1namayeshgah shiraz 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group