پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر بوشهر از برنامه ریزی برای جمع کردن سگ‌های بلاصاحب در بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، حمیده خاتون هلال بحر امروز در دومین نشست مردمی شورا در پویش ۴۸ هفته خدمت ۴۸ جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد اظهار داشت: پیرامون موضوع جمع آوری سگهای بلاصاحب نشست‌های با شهرداری، فرماندار، مرکز بهداشت، محیط زیست و دامپزشکی گرفته شد و معاون خدمات شهری نیز بازدیدی از کمپ سگ‌های بلاصاحب یکی از استانها داشته است.
رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر بوشهر در پاسخ به درخواست شهروندان گفت: مشکل سگ‌های بلاصاحب امنیت و آسایش شهروندان ما را دچار مشکل کرده در دستور کار کمیسیون بهداشت و سلامت شورا قرار دارد و نشست‌های متعددی نیز در این خصوص برگزار شده است.

sag velgardوی افزود: با توجه به اینکه واگذاری این کار به پیمانکار قبل با شواهد وضع موجود نتوانسته رضایتمندی ایجاد کند، در فاز اول با انتخاب پیمانکار جدید مقرر شد طی ۱۵ روز آینده مناقصه برگزار و کار جمع آوری سگ‌های بلاصاحب آغاز شود؛ ۱۲ منطقه محل تجمع این سگ‌ها نیز شناسایی شده است که بعد از این کار فاز دوم نیز فعال خواهد شد.
هلال بحر خاطر نشان کرد: هزینه عقیم سازی ۷۰۰ هزار تومان می‌باشد که در راستای کاهش هزینه مقرر شد از ظرفیت نیروهای جهادی نیز استفاده شود.
رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: معضل سایت دفع پسماند بوشهر یک مشکل ۳۰ ساله است که نشست‌های متعددی در مورد آن برگزار شده گرچه اقدامات مقدماتی در دستور کار شهرداری قرار گرفته اما به نظر می‌رسد بهترین گزینه برای حل این مشکل انتقال سایت به مکان دیگری باشد که این مستلزم همراهی فرمانداری و استانداری با تشکیل کار گروه و اختصاص بودجه مورد انتظار است که با توجه به شروع کار استاندار محترم درخواست فوق طی نامه‌ای خدمت ایشان ارسال خواهد شد./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group