جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

استاندار بوشهر از تدوین طرح ساماندهی کالای همراه ملوان «ته‌لنجی» خبر داد و گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور ساماندهی کالای همراه ملوان در مهلت مقرر ۱۰ روزه نهایی و ارسال شد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر یکی از مطالبات مردم ساحل‌نشین استان بوشهر ساماندهی ترخیص کالا همراه ملوان ته‌لنجی دانست و اظهار داشت: در این زمینه و بر اساس دستور رئیس جمهور در سفر به استان بوشهر در مهلت مقرر 10 روزه طرح ساماندهی کالا همراه ملوان نهایی و به نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور ارسال شد.
وی با بیان اینکه برای تدوین طرح ساماندهی کالا همراه ملوان جلسات متعددی با گروه‌های مختلف تشکیل شد افزود: بر اساس نظرات استانداران سابق و پیشنهادات مشاغل مرتبط با کالای همراه ملوان، طرح ویژه‌ای برای پاسخگویی به ابهامات کالای همراه ملوان تدوین و به وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری ارسال شد.

ostandar mohamadi b
استاندار بوشهر در مورد فعالیت ادارات استان در روز پنجشنبه هم اظهار کرد: فعالیت ادارات از شنبه تا پنجشنبه به قانون تبدیل شده و به جز 2 استان در سایر نقاط کشور در حال اجرا است.
محمدی‌زاده افزود: برای بررسی بیشتر تعطیلی ادارات استان بوشهر در روز پنجشنبه راهکارهای مختلف در حال ارائه است که نتیجه آن ابلاغ می‌شود در غیر اینصورت طبق روال کنونی فعالیت ادارات در روز پنجشنبه ادامه دارد./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group