جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دشتستان گفت: با توجه به آبی شدن شرایط کرونایی این شهرستان، کتابخانه‌های عمومی بازگشایی شدند.

به گزارش دیارجنوب، مجتبی عباسی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان بیان کرد: با توجه به تغییر رنگ‌بندی کرونایی این شهرستان به رنگ آبی، کتابخانه‌های عمومی به صورت کامل به علاقه‌مندان کتاب خدمات ارائه می‌دهند.
وی افزود: همه خدمات از جمله امانت و بازگشت کتاب، تالار مطالعه و برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی برقرار است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی دو نوبته از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ و کتابخانه‌های تک نوبته از ۷:۳۰ تا ۱۴ فعالیت دارند.

ketabkhaneh
عباسی عنوان کرد: ۱۳ باب کتابخانه نهادی و ۳ باب کتابخانه مشارکتی در شهرستان دشتستان دایر است که ۶ کتابخانه به صورت دو نوبته و ۱۰ کتابخانه به صورت تک‌نوبته فعال هستند.
وی گفت: همزمان با موج پنجم کرونا و تعطیلی موقت کتابخانه‌ها، تعدادی از کتاب‌ها به صورت امانت در دست اعضا باقی مانده است که خواهش می‌کنیم آن کتاب‌ها را بازگردانند. برای دیرکرد جریمه گرفته نمی‌شود.
رئیس اداره کتابخانه‌های دشتستان عنوان کرد: در زمان تعطیلی موقت کتابخانه‌ها، کتابداران فعالیت‌هایی مانند برگزاری پویش‌ها و مسابقات کتابخوانی، معرفی کتاب و نویسنده در شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نشست‌های تخصصی معرفی کتاب، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره در بستر فضای مجازی را انجام دادند./ باشگاه خبرنگاران

استان بوشهر

Template Design:Dima Group