پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس اورژانس کشور خواستار استقرار آمبولانس‌های پیشرفته در این شهرستان شد و گفت: اورژانس دشتستان باید تقویت شود.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی در این ارتباط اظهار داشت: به منظور بررسی و پیگیری برای رفع مشکلات شهرستان دشتستان نشست‌های متعددی را با مسئولان داشته‌ایم و با جدیت پیگیر رفع مشکلات هستیم.
وی با اشاره به نشست خود با رئیس اورژانس کشور خاطرنشان کرد: در این نشست مسائل و مشکلات شهرستان دشتستان در حوزه اورژانس را مطرح و خواستار تلاش برای رفع این مسائل و مشکلات شدیم.

namayanede orjans 1

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح کمبودهای این شهرستان در زمینه امکانات اورژانس و فوریت‌های پزشکی اضافه کرد: اورژانس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید برای رفع این مشکلات تلاش شود.
رضایی تقویت تجهیزات اورژانس و فوریت‌های پزشکی در شهرستان دشتستان را ضروری دانست و افزود: توسعه امکانات و تخصیص نیروی انسانی تخصصی اورژانس در شهرستان دشتستان فراهم شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر لزوم استقرار آمبولانس‌های پیشرفته در شهرستان دشتستان تاکید کرد و ساخت مراکز و افزایش پایگاه‌های اورژانس در این شهرستان را ضروری دانست.
وی ادامه داد: رسیدگی به مطالبات کارکنان اورژانس از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست درخواست کردیم.

تصاویر نشست نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با رئیس اورژانس کشور

namayanede orjans 1namayanede orjans 1namayanede orjans 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group