سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

رئیس اداره ورزش و جوانان دیلم گفت: ورزشکاران رشته آمادگی جسمانی این شهرستان در مسابقات مجازی قهرمانی استان بوشهر خوش درخشیدند و موفق به کسب مقام اول شدند.

به گزارش دیارجنوب، محمد امین لیراوی روز یکشنبه در این ارتباط افزود: این مسابقات بخاطر شرایط کرونایی به صورت مجازی در رده‌های سنی مختلف و در ۲ بخش مردان و بانوان برگزار شد.
وی گفت: باتوجه به شرایط کرونایی و استفاده نکردن ورزشکاران از اماکن ورزشی، فدراسیون همگانی کشور و هیات همگانی استان بوشهر جهت ترغیب و علاقه‌ مندی ورزشکاران به ورزش با راه اندازی لیگ تندرستی، این دوره از مسابقات را برگزار کرد.

varzesh deylam
وی بیان کرد: جهت حضور در این دوره ، شرکت کننده‌ها فیلمی از حرکات خود را که توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور مشخص شده بود به کمیته آمادگی جسمانی شهرستان ارسال و سپس هیات ورزش‌های همگانی استان با بررسی و داوری ، افراد برتر را مشخص و معرفی و تقدیر کرد.
لیراوی افزود: شهرستان دیلم در این دوره از مسابقات، از نظر کمیت (تعداد ۱۲۵ شرکت کننده) و کیفیت مقام اول را در استان بوشهر کسب کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان دیلم ادامه داد: در بخش شرکت کنندگان مرد در رده سنی کودکان ۵ تا ۷ سال، هلنا صفازاده، محمد رضا چاتلخی، امیر رضا پرنو و ۸ تا ۱۱ سال مبین وحدانی اصل، آرشام انصاری و امیر محمد اسماعیلی حایز رتبه برتر شدند.
وی افزود: در بخش بانوان و در رده سنی کودکان ۸ تا ۱۱ سال ، هستی خدری، مهسا پولادی، ساچلی بردستانی، گروه اول بانوان یلدا رنگین و گروه دوم مدینه بریچی و مریم حیات پور به مقام اول دست یافتند.
لیراوی گفت: باتوجه به تعدد کلیپ‌های ارسالی، پروین غلامی مسئول کمیته آمادگی جسمانی شهرستان دیلم به عنوان کمیته برتر استان بوشهر مشخص و معرفی شد./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group