سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از تداوم عملیات لایروبی در شبکه آب پخش خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر، روح اله محمدی از تداوم عملیات لایروبی در شبکه آب پخش خبر داد و افزود: با عنایت به ضرورت حفاظت ازتاسیسات و بهره برداری بهینه از میزان آب موجود در شبکه و همچنین جلب رضایت باغداران عملیات لایروبی قبل از شروع آبیاری در شبکه آغاز شده است.
وی بیان داشت: چنانچه لایروبی کانال های آبیاری صورت نپذیرد بسترکانال از گل ولای و رسوبات انباشته خواهد شد و در جریان آب و کندی سرعت آب موثر خواهد بود.

abyari dashtestan 1
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از لایروبی کانال دشتی به طول 3200 متر خبر داد و گفت: عملیات لایروبی در کانال دشتی همچنان در حال انجام است و این عملیات تداوم دارد.
وی همچنین از ساخت 2 عدد آب بند موسوم به آبشار برق در شبکه آب پخش خبر داد و افزود: به دلیل فرسودگی و قدمت آب بند موسوم به آبشار برق، به منظور جلوگیری از هدررفت آب و تاثیر آن در توزیع عادلانه آب، ساخت و تعویض آب بند جد ید در دستور کار این شرکت قرارگرفت و پس از ساخت نسبت به نصب آن اقدام گردید.
مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر همکاری و مساعدت باغداران با مامورین توزیع آب شرکت را بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت: اگر باغداران کانال های درجه 3و4 خود را لایروبی نمایند قطعا سرعت انتقال آب بیشترخواهد شد و نخیلات با سرعت بیشتری آبیاری خواهد شد.

abyari dashtestan 1abyari dashtestan 1abyari dashtestan 1abyari dashtestan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group