جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

شرکت آب و فاضلاب بوشهر اعلام کرد: تصویر منتشر شده در فضای مجازی درباره ترکیدگی لوله آب در برازجان مربوط به هیچ یک از نقاط استان نیست.

به گزارش دیارجنوب، در پی انتشار تصویری در فضای مجازی استان بوشهر با عنوان«اینجا نه پارکه نه استخر ترکیدگی لوله آب در خیابان برازجان و تعمیر به وسیله مامورین اداره آب» روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب این استان عنوان کرد: تصویر منتشر شده مربوط به تعمیر شبکه آب در هیچ نقطه‌ای از استان بوشهر نیست و فضای محیطی موجود در این تصویر هم گویای این موضوع است. همچنین کارگران موجود در تصویر هم از کارگران شرکت آب و فاضلاب استان و نیرو‌های گروه تعمیرات نیستند.

etelaeiye1
در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آمده است که این تصویر مربوط به استان دیگری است و زمان انتشار آن هم حدود سه ماه پیش بوده و در بازه زمانی کنونی با اهدافی مغرضانه به دست عده‌ای به نام شهر برازجان بازنشر شده است.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با توصیه به مردم برای جلوگیری از انتشار مطالب کذب در فضای مجازی افراد منتشر کننده را به رعایت اخلاق و فرهنگ در فضای مجازی توصیه کرده و تذکر داده است که در صورت تکرار چنین موضوعاتی از طریق قانون برخورد خواهد کرد.

etelaeiye aab b

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group