پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

سیدمحمدحسن هاشمی رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حفظ سمت به عنوان عضو کمیته فنی و تخصصی بودجه دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور منصوب شد.

به گزارش دیارجنوب، سیدکامل تقوی‌نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سیدمحمدحسن هاشمی رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حفظ سمت به عنوان عضو کمیته فنی و تخصصی بودجه دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور منصوب کرد.

entesb b pezeshki
در این حکم آمده است:
"سلام علیکم
به استناد ماده 105 آیین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مصوب مردادماه 1390 و براساس پیشنهاد رییس محترم مرکز بودجه و پایش عملکرد، بدین وسیله جناب‌عالی به مدت یک سال از تاریخ این ابلاغ به عنوان عضو «کمیته فنی و تخصصی بودجه دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی» منصوب می‌گردید.
شایسته است با توجه به سیاست‌های وزارت متبوع، در پایش مستمر نظام سلامت و آموزش پزشکی و اجرای نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در هماهنگی با دبیرخانه کمیته مزبور که در مرکز بودجه و پایش عملکرد این معاونت مستقر می‌باشد، نسبت به انجام وظایف محوله به خصوص تقویت کنترل‌های داخلی و استقرار نظام‌های حسابداری مدیریت و مدل‌های پیشرو، اقدام نموده تا شاهد پیمودن گام‌هایی اساسی در اجرای منویات مقام معظم رهبری (دامه ظله) در ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.
بدیهی است ابلاغ تصمیمات اجرایی کمیته به استناد آیین‌نامه از طریق رییس هیأت امنا و یا این معاونت قابل انجام خواهد بود./ وبدا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group