پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

امروز صبح مراسم یکمین سالگرد کوچ ناباورانه مرحوم "نامجو زحمتکش" خبرنگار، معلم و فرهنگی فرهیخته بوشهری با حضور رئیس و کارکنان اداره آموزش و پرورش بردخون در محل نماز خانه این اداره با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، رییس آموزش و پرورش بردخون در این آیین به بیان خصوصیات بارز اخلاقی،شغلی و اجتماعی مرحوم زحمتکش اشاره کرد و اظهار داشت: نامجو صدای تمام اقشار جامعه از بازاری صیاد کشاورز، کارگر بود و نمی خواست که خودش در قاب باشد و هدفش این بود که پیام، مطالبه وصدای مردم را در بالاترین سطح منعکس نماید.
ظهیری محمودی بیان کرد:دوست دارم هرکجا اسم نامجو برده می شود بگوییم یکی از ماندگارترین، دلسوزترین و مهربان ترین معلم ها بود.

salgard namjoo khabarnegar 1
وی اضافه کرد: او علاوه بر معلمی، خبرنگار هم بود و در وجود او جنبه رسانه ایش خیلی برجسته تر شده بود و این به علت پرکاری ایشان و زحمت و علاقه اش بود.
رییس آموزش و پرورش بردخون گفت: انصافا تا آنجایی که ما سراغ داریم در حوزه کار اداری و فرهنگی و آموزش و پرورش هم جز افراد برجسته و نمونه بود و همیشه جز اولین ها در روابط عمومی بود.
وی بیان داشت: نامجو در حرف و عمل اخلاقی زندگی میکرد و خودش حامل پیام های اخلاقی بود.
محمودی با اشاره به کلامی از امام علی (ع) که با رفتار خود مردم را آموزش دهید در پایان افزود: تلخ ترین لحظات عمر ما و همکارانمان آن لحظاتی بود که نامجو بردوش رفیقانش به اداره آمد.هروقت می آمد یا می رفت دوربین در دستش بود اما آخرین روز که آمد بدون دوربین بدون حرف و بدون لبخند آمد.
وی در پایان با ذکر مصیبت به یاد همکاران فقید اداری مرحومان زحمتکش، حاج احمد کلبی و مرحوم شهریار عاشوری و آرزوی رحمت و مغفرت برای آنان به سخنان خود پایان داد.
در این مراسم حاضرین با قرائت قرآن و نثار فاتحه به روح آن مرحوم یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشتند.

salgard namjoo khabarnegar 1salgard namjoo khabarnegar 1salgard namjoo khabarnegar 1salgard namjoo khabarnegar 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group