پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از قربانی شدن یک بیمار دیگر خبر داد و گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌ها 122 نفر است. 

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری در این ارتباط اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 35 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد 11 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.
وی با اشاره به اینکه اکنون 15 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 1 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

corona khaksepari
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 1 مورد فوتی ناشی از کرونا خانمی با 68 سال سن بدون سابقه بیماری زمینه ای در استان بوشهر به ثبت رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 33 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 23 نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.
وی افزود: تا کنون 1984 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 86931 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند./ وبدا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group