پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

پخش سریال کمدی-فانتزی «قبله‌ عالم» به دلیل آنچه از سوی پلتفرم پخش‌کننده «ممیزی‌های فراوان» و «احترام به مخاطبان» عنوان شده است، متوقف می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، روابط عمومی فیلیمو با اعلام خبر بالا، درباره این تصمیم توضیح داد: «سریال قبله عالم از روز نخستِ پخش تا به امروز در فرایند تولید و ممیزی دچار چالش‌های فراوان شد، به‌گونه‌ای که پیوستگی خود را از دست داد و بخش عمده‌ای از هر قسمت سریال مورد حذف قرار گرفت. بنابراین فیلیمو تصمیم گرفت قسمت هفتم قبله عالم، قسمت پایانی آن باشد و پخش آن به طور کامل متوقف شود.

gheble alam
لازم است تاکید کنیم هیچ سازمان، نهاد قضایی و یا ارگان امنیتی حکم به توقیف این سریال نداده است و فیلیمو درخصوص تحلیل‌ها، تفسیرها و حاشیه‌هایی که پیرامون کیفیت و یا محتوی این سریال در فضاهای مختلف -به درست یا غلط- ایجاد شده قضاوتی ندارد. این تصمیم صرفا در پی کاهش جدی زمان موثر هر قسمت و حجم بالای اصلاحات نهادهای ناظر اتخاذ شده است. متاسفانه نوع مواجهه با حساسیت های ایجاد شده پیرامون سریال قبله عالم، مصداق بارز این ضرب المثل است که «به‌جای کلاه، سر آورده شد» آن‌قدری که دیگر جانی در سریال باقی نمانده است.
علیرغم ضرر مالی فیلیمو، به احترام وقت و هزینه‌ای که شما مخاطبان برای دیدن سریال‌های فیلیمو اختصاص داده‌اید، سریال‌هایی که در برنامه پخش ماه‌های آینده قرار داشتند، از مهر و آبان پخش و اطلاع‌رسانی خواهند شد.»
پیشتر حامد محمدی کارگردان و هادی کاظمی بازیگر «قبله عالم» انتقادهایی را متوجه حجم ممیزی این سریال کرده و تاکید کرده بودند آنچه به عنوان «قبله عالم» پخش می‌شود، ساخته آنها نیست./ همشهری آنلاین

استان بوشهر

Template Design:Dima Group