سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

اداره اوقاف و امورخیریه گناوه به مناسبت دهه وقف، از واقفان خیراندیش این شهرستان تجلیل کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناوه و دیلم روز چهارشنبه در این ارتباط اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت دهه وقف، تجلیل از پیشگامان سنت حسنه وقف است که در برنامه این اداره قرار گرفت.

حسین غلامی افزود: در این ارتباط با برنامه ریزی صورت گرفته تعدادی از واقفان خیراندیش شهرستان گناوه با درنظر گرفتن شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با حضور در منازل آنها و یا دعوت به اداره تجلیل شدند.

وی گفت: واقفان تجلیل شده از جمله پیشگامان سنت وقف شهرستان گناوه هستند که در اهدای املاک خود با نیت‌های مختلف شامل ترویج امور قرآنی، کمک به ازدواج جوانان، تامین خانه عالم و حسینیه اهل بیت (ع) اقدام کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناوه و دیلم اظهارکرد: وقف، سنت اسلامی و حسنه جاریه و یکی از ارزشمندترین اعمال خیر و ماندگار برای انسان‌های واقف است که باهدف رفع مشکلات روز جامعه، املاک و اموال خود را در این راه وقف می‌کنند.

genaveh tajlil

وی افزود: باتوجه به مشکلات اقتصادی و نیازهای جامعه، باید به سنت حسنه وقف جامه عمل پوشاند.

غلامی گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ وقف مشارکتی و گروهی یکی از برنامه‌های اولویت دار سازمان اوقاف و امور خیریه است.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه گناوه و دیلم بیان کرد: با نهادینه کردن این فرهنگ بسیاری از مشکلات موجود در جامعه با توجه به نیازهای امروزی برطرف خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تلاش این اداره برای نهادینه کردن فرهنگ وقف بویژه وقف مشارکتی از مسئولان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ها انتظار یاری و همکاری دارد./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group