پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از لایروبی کانال بنارسلیمانی به طول چهار هزار متر واقع در شبکه آبیاری آب پخش خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر روح اله محمدی، مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه عملیات لایروبی درشبکه آب پخش به منظور فراهم نمودن شرایط لازم جهت آبیاری پس از برداشت محصول نخیلات درحال انجام است از لایروبی کانال بنارسلیمانی به طول چهار هزار متر خبر داد.

bonar zehkeshi 1
مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اظهار داشت: همکاری ومساعدت باغداران با مامورین توزیع آب شرکت را بسیار موثر ارزیابی کرد وافزود: اگرباغداران کانال های درجه 3و4 خود را لایروبی نمایند قطعا سرعت انتقال آب بیشترخواهد شد و نخیلات با سرعت بیشتری آبیاری خواهدشد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اذعان داشت: حفاظت و نگهداری تاسیسات آبیاری که قدمتی چندین ساله دارد مستلزم همکاری و مشارکت بیش از پیش باغداران در این راستا می باشد که با پرداخت به موقع آب بهاء شرایط مطلوب تری را جهت توسعه عملیات فنی و تعمیر نگهداری شبکه فراهم سازند.

bonar zehkeshi 1bonar zehkeshi 1bonar zehkeshi 1bonar zehkeshi 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group